یکشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۷
۰ نفر

ادینبورگ: زندانی اسکاتلندی که پس از اقدام به‌خودزنی در بیمارستان، پا به فرار گذاشته بود، دوباره در دام پلیس افتاد.

این زندانی برای اجرای نقشه فرارش از زندان با ضربات چاقو خود را مجروح کرد تا حین انتقال به بیمارستان نقشه‌اش را عملی کند اما آزادی «آندرو فارندون» 26‌ساله، بیش از چند ساعت دوام نیاورد و ماموران پلیس توانستند او را دوباره دستگیر کنند.

به گفته پلیس، آندرو که به‌دلیل ضربات چاقو مجروح شده بود همراه 2 مامور پلیس به بیمارستان منتقل شد اما هنگام ورود به بیمارستان یک مرد مسلح به سمت 2مامور پلیس آمد و پس از تهدید ماموران به تیراندازی، دوباره با متهم پا به فرار گذاشتند.

نقاشی با توپ

پکن: یک طرفدار دوآتشه بسکتبال، پرتره یکی از بازیکنان مطرح تیم مورد علاقه‌اش را با استفاده از توپ بسکتبال کشید. خانم ائی‌هونگ فقط با استفاده از یک توپ بسکتبال و کمی رنگ قرمز موفق شد پرتره جالب توجهی از یائومینگ، ستاره تیم بسکتبال چین بکشد. خانم هونگ این تصویر را با نام قرمز در شبکه‌های اجتماعی قرار داد و خیلی زود توانست توجه میلیون‌ها بازدید‌کننده را به‌خود جلب کند. در این فیلم نقاش یاد‌شده توپ بسکتبال را داخل رنگ فرو برده و آن‌را با دقت روی بوم می‌کشد. وی در رابطه با این نقاشی می‌گوید: گاهی باید توپ را روی بوم محکم فشار می‌دادم تا تصویر دلخواه روی آن نقش ببندد.

بلندترین مرد جهان

آنکارا: نام بلندترین مرد جهان که 2متر و 52سانتی‌متر قد دارد در کتاب رکورد‌های جهانی گینس ثبت شد. این مرد قد‌بلند، اهل ترکیه است و «سلطان» نام دارد. سلطان علاوه بر داشتن عنوان بلندقدترین مرد جهان رکورد داشتن بلندترین دست و پا‌ها را نیز دارد. او که به‌دلیل مشکلات ناشی از قد بلند خود مدرسه را تمام نکرده است، در کار‌های کشاورزی به خانواده خود کمک می‌کند. وی در این باره می‌گوید: مزایای این قد بلند این است که هر وقت لامپ‌‌ها بسوزد به راحتی آنها را عوض می‌کنم اما برای سوار شدن به آسانسور و ... همیشه مشکل دارم.

روبات نوزاد

لندن: یک طراح انگلیسی در اقدامی جالب، اقدام به ساخت یک نمونه روبات کرده که مانند یک نوزاد تازه متولد شده، گریه و بی‌قراری می‌کند و واکنش‌های ناخودآگاه نشان می‌دهد. این روبات توسط «کریس‌کلارک» برای یک نمایش تلویزیونی انگلیسی ساخته شده تا به تقلید از حرکات یک نوزاد واقعی بپردازد. قرار است این روبات از یک پوست پروتزی برخوردار شود تا شباهت بیشتری به نوزاد داشته باشد. کلارک، دلیل خود برای طراحی این روبات را جلوگیری از حضور طولانی‌مدت کودکان نابالغ در برابر نورهای شدید استودیوهای فیلمبرداری و حفظ سلامت آنها ذکر کرد.

کد خبر 158700
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز