پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: استقلال تهران در شرایطی که کسی تصورش را نمی‌کرد، بازی 2 بر صفر برده را با شکست 3 بر 2 مقابل پرسپولیس تمام کرد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، دربی 74 در یک هوای سرد در شرایطی آغاز شد 65 هزار نفر در آزادی شاهد آن بودند.

بازی به صورت پایاپای آغاز شد اما بازیکنان پرسپولیس میل بیشتری به حمله داشتند و در ده دقیقه اول بازی چند بار خودنمایی کردند. بعد از آن بازی در میانه میدان دنبال شد.

در این نیمه پرسپولیس اگر چه میدان‌دار‌تر بود اما توان خلق خطر نداشت در مقابل استقلال با ضد حملاتش سعی در باز کردن دروازه حریف داشت. در دقیقه ۳۲ روی اشتباه علی کریمی، فریدون زندی پاس زیبایی را به میلاد میداودی داد و این بازیکن اولین گل خود در دربی را برای استقلال به ثمر رساند.

  تاریخچه دیدارهای پرسپولیس و استقلالmore

 نیمه دوم نیز با تعادل آغاز شد اما باز هم این استقلال بود که در دقیقه ۵۰ توسط فریدون زندی به گل دوم رسید. پرسپولیسی‌ها بعد از این گل عصبی نشان دادند و خطاهای مکرر آنها سرانجام منجر به آن شد که در دقیقه 68 اولادی از بازی اخراج شود.

با این شرایط گروهی از هواداران پرسپولیس استادیوم را ترک کردند اما دو تعویض دنیزلی باعث شد تا پرسپولیس به یک برد رویای برسد. دنیزلی که در دقیقه 56 ادمون زاید و مهدوی کیا را به بازی فرستاده بود توانست با خلاقیت این دو بازیکن به برتری برسد.

گل اول پرسپولیس ده نفه را ادمون زاید در دقیقه 82 به ثمر رساند و یک دقیقه بعد روی سانتر مهدوی‌کیا همین بازیکن ایرلندی- لیبیایی با ضربه سر گل دوم خود را به ثمر رساند.

در ادامه بازی پرسپولیس که انگیزه مضاعف پیدا کرده بود با طراوت‌تر بازی را ادامه داد تا سرانجام روی پاس بادامکی که او نیز بازیکن تعویضی بود، زاید با یک چرخش گل سوم خودش و تیم پرسپولیس را در دقایق اضافی بازی به ثمر رساند.ژ

به این ترتیب نوار پیروزی‌های مظلومی پاره شد و دنیزلی نیز همانطور که قول داده بود بازنده از این میدان خارج نشد.

کد خبر 159147
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز