تیم ملی فوتبال ایران که خودش را برای آخرین بازی از مرحله اول رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 مقابل قطر آماده می‌کند، عصر روز پنجشنبه برای برپایی اردویی تدارکاتی وارد امارات شد.

فوتبال

ملی پوشان فوتبال ایران بعد از ورود به دبی در باشگاه ایرانیان استقرار یافتند و نخستین تمرین تیم ملی عصر روز جمعه با حضور 19 بازیکن در زمین چمن باشگاه ایرانیان این شهر برگزار شد.در این تمرین که در یک هوای غبارآلود و در حضور عده‌ای از هواداران تیم ملی در امارات انجام شد، ابتدا کارلوس کی‌روش چند دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و سپس ملی‌پوشان زیرنظر مک درموت مربی بدنساز تیم ملی بدن‌های خود را با دویدن و حرکات کششی گرم کردند. در ادامه بازیکنان به 4 گروه تقسیم شده و 2 به 2 به بازی تنیس فوتبال پرداختند.

در پایان هم بازیکنان حاضر با پاس‌های کوتاه و حرکات کششی، بدن‌های خود را سرد کردند. تیم ملی صبح دیروز در زمین چمن تمرین نکرد و بازیکنان در سالن بدنسازی باشگاه ایرانیان زیرنظر کادر فنی تمرینات بدنسازی انجام دادند. بازیکنان که به 3 گروه تقسیم شده بودند، به‌مدت 30دقیقه در سالن حضور یافته و با برنامه‌ریزی و دستورات مک درموت، به کار با وزنه پرداختند. جلسه بعدی تمرین نیز ساعت 16 در زمین باشگاه ایرانیان انجام شد و شاگردان کی روش به مرور به کارهای تاکتیکی پرداختند.

عقیلی هم آمد

پژمان نوری و محمدرضا خلعتبری 2 بازیکن باشگاه الامارات و الوصل هم در دبی به اردو ملحق شدند ولی جواد نکونام، اشکان دژاگه و علیرضا حقیقی روز هفتم اسفند در تهران به اردوی تیم ملی می‌پیوندند. در ضمن هادی عقیلی یکی دیگر از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی هم ظهر دیروز به اردوی تیم ملی پیوست. عقیلی که جمعه شب در چارچوب رقابت‌های لیگ قطر به میدان می‌رفت، پس از انجام این دیدار دیروز راهی دبی شد و در تمرین نوبت عصر حاضر شد.

نوروزی ممنوع‌الخروج شد

رضا نوروزی مهاجم ملی پوش فولاد که پس از چند ماه به تیم ملی دعوت شده است، باید روز پنجشنبه همراه سایر بازیکنان تیم ملی به امارات می‌رفت ولی به‌دلیل مشکلات مالیاتی نتوانست از ایران خارج شود. او زمانی که در استیل‌آذین بازی می‌کرد مالیات خود را پرداخت نکرده بود که گویا قرار بود این مالیات را باشگاه استیل‌آذین پرداخت کند. نوروزی می‌گوید:

«من به‌دلیل عدم‌پرداخت مالیات 3سال پیش با مشکل خروجی مواجه شده‌ام ولی به تازگی متوجه این بدهی به اداره مالیات شدم. البته مبلغ مالیات خیلی زیاد نیست ولی چون پرداخت آن دیر شده است من را ممنوع‌الخروج کرده‌اند.» نوروزی تاکید می‌کند: «در حال رسیدگی به کارهایم هستم و برای تسویه حساب هم از چک شخصی‌ام استفاده خواهم کرد.

من همراه با ملی پوشان استقلال راهی امارات خواهم شد.»گفتنی است که 3‌بازیکن ملی پوش استقلال هم امروز تهران را ترک می‌کنند تا به اردوی تیم ملی اضافه شوند. سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری و پژمان منتظری 3‌بازیکن استقلال به‌دلیل بازی حساس این تیم با الاتفاق عربستان همراه تیم ملی به امارات نرفتند ولی از امروز در اردو حاضر خواهند شد. تیم ملی روز پنجشنبه چهارم اسفند یک دیدار تدارکاتی را با تیم ملی اردن در ورزشگاه الوصل برگزار خواهد کرد و روز جمعه هم اردوی ملی پوشان به پایان می‌رسد تا آنها به ایران برگردند.

اردن در شرایطی به مصاف ایران می‌رود که در این سال‌ها معمولا نتایج خوبی مقابل تیم ما نگرفته است. اردن در رده‌بندی فیفا در رده 80 قرار دارد و تیم هشتم آسیا است. از امارات خبر می‌رسد که شاید دیگو مارادونا سرمربی سرشناس باشگاه الوصل بازی دوستانه ایران و اردن را از نزدیک تماشا کند. این خبر در 2روز گذشته در اردوی تیم ملی پیچید و شاید این مربی پرحاشیه یکی از تماشاگران ویژه بازی روز پنجشنبه باشد.

کد خبر 160870
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز