به گزارش همشهریآنلاین به نقل از AP، تام کورلی گفت: آسوشیتدپرس طی 166 سال گذشته جهان را تحت پوشش خود قرار داده است. ما امسال قصد داریم لوگو و سیستم هویت بصری جدیدی را ارائه کنیم که منعکس کننده اعتبار و شهرت AP به عنوان منبع قطعی و نهایی اخبار در عصر دیجیتال خواهد بود. با این همه آنچه ما هرگز آن را تغییر نخواهیم داد این است: «تعهد به ارزشهای دقت، یکپارچگی و استقلال»
تام کورلی گفت: این تغییر اولین تغییر اساسی در ظاهر AP طی 30 سال گذشته خواهد بود و متشکل از توسعه رنگها و طراحیهای موجود در محصولات AP خواهد بود.