همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه سنت‌های خوب چهارشنبه آخر سال باید تقویت و سنت‌های غلط این شب باید به دست فراموشی سپرده شود گفت: پلیس با برهم‌زنندگان آرامش مردم در این شب برخورد قاطعانه خواهد داشت و این افراد پس از دستگیری تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهند بود.

سردار احمدرضا رادان در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح تمهیدات پلیس در چهارشنبه آخر سال با بیان اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست، گفت: سنت‌های خوب باید تقویت و سنت‌های غلط و زشت چهارشنبه آخر سال باید به دست فراموشی سپرده شود.

رادان افزود: پلیس مخالف شادی مردم نیست، اما با افرادی که اقدام به برهم زدن امنیت و آرامش کنند، برخورد قاطعانه خواهد داشت و این افراد پس از دستگیری تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند بود.

وی در تشریح تمهیدات نوروزی ناجا با بیان اینکه پلیس، شهرهای کشور را به دو قسمت مسافرفرست و مسافرپذیر تقسیم کرده است گفت: در شهرهای مسافرفرست تمهیدات پلیس به گونه‌ای است که پس از ترک خانه‌های خود و رفتن به مسافرت احساس امنیت و آرامش داشته باشند.

رادان افزود: در این راستا در شهرهای مسافرفرست در 300 محله پلیس اقدام به ایجاد ایستگاه‌های پلیس کرده است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه پلیس در شهرهای مسافرپذیر به صورت مستمر حضور خواهد داشت، در رابطه با آمار تلفات ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال گفت: حوادث چهارشنبه سال 89 نسبت به مدت مشابه سال قبل 42 درصد کاهش داشته است.

وی همچنین از بکارگیری و سازماندهی 500 هزار نیرو برای برقراری نظم و امنیت و همچنین روان‌سازی ترافیک از طرح نوروزی خبر داد و از مردم خواست تا همکاری‌های لازم را با پلیس داشته باشند.

 

کد خبر 163443
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز