جانشین فرماندهی نیروی انتظامی از برخورد جدی نیروی انتظامی با مزاحمان و حادثه‌آفرینان چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: این افراد تا پایان تعطیلات نوروز میهمان ما خواهند بود.

احمدرضا رادان

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی از برخورد جدی نیروی انتظامی با مزاحمان و حادثه‌آفرینان چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: این افراد تا پایان تعطیلات نوروز میهمان ما خواهند بود. احمدرضا رادان توصیه کرد در بحث چهارشنبه‌ آخر سال که مردم اصرار دارند آن را به صورت مراسمی برگزار کنند، بزرگ‌ترها نیز در کنار کوچک‌ترها قرار گیرند تا خطرها کمتر شود؛ چرا که سزاوار نیست برای یک شب، سال‌ها پشیمانی ایجاد شود. صفحه6 را بخوانید.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی با مزاحمان و حادثه‌آفرینان چهارشنبه آخر سال برخورد جدی خواهد کرد و این افراد تا پایان تعطیلات نوروز میهمان ما خواهند بود.

احمدرضا رادان به خبرنگاران اظهار داشت: در بحث چهارشنبه‌ آخر سال که مردم اصرار دارند آن را به صورت مراسمی برگزار کنند، توصیه می‌شود بزرگ‌ترها در کنار کوچک‌ترها قرار گیرند تا خطرها کمتر شود و سزاوار نیست برای یک شب سال‌ها پشیمانی ایجاد شود.

وی یادآور شد: در این روز با متخلفان به صورت جدی برخورد می‌شود و به صورت محله‌محور برنامه‌های چهارشنبه‌سوری اجرا خواهد شد و افرادی که در چهارشنبه آخر سال مزاحمت یا حادثه‌آفرینی کنند با هماهنگی قوه قضاییه تا پایان تعطیلات میهمان ما هستند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: در ابتدای چهارشنبه آخر سال ساختن مواد منفجره دستی خطرناک و تلفات حاصل از آن وجود دارد و در طول این روز استفاده از این مواد و صدمات جبران‌ناپذیر حاصل از آن وجود دارد که برخورد نیروی انتظامی با مزاحمان جدی خواهد بود. رادان مواد منفجره دستی را یکی از خطرناک‌ترین موضوعات در چهارشنبه آخر سال دانست و گفت: این مواد همواره خسارات جبران‌ناپذیری را وارد می‌کنند؛ بر همین اساس توصیه می‌شود تا جوانان به سمت این مواد نروند.

کد خبر 129267

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز