همشهری آنلاین: مرحله نهایی پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور عصر روز چهارشنبه با پیروزی تیم‌های سایپای البرز و شهرداری ارومیه به پایان رسید تا نمایندگان البرز و آذربایجان غربی با شکست حریفان خود در یک قدمی کسب عناوین اول و سوم قرار گیرند.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نهایی لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه 24 اسفند با برگزاری دو دیدار در شهرهای کرج و تهران پیگیری شد که تیم سایپا در مهم‌ترین بازی این مرحله موفق به شکست نماینده مازندران شد.

سایپا در جدال با کاله سه بر یک پیروز شد تا تنها یک گام تا قهرمانی در لیگ برتر 90 فاصله داشته باشد.

این تیم در ست اول 25 بر 21 کاله را شکست داد .در ست دوم نیز با حساب 25 بر 18 این تیم را شکست داد.
در ست سوم کاله میدان را به دست گرفت و با امتیاز 25 بر 17 پیروز شد، اما در ست چهارم به رغم تلاش فراوان نتوانست در برابر سایپا مقاومت کند و نتیجه این ست را نیز با امتیاز 25 بر 23 از دست داد تا در نهایت سه بر یک شکست را در کرج بپذیرد.

اما در دیگر دیدار این مرحله (رده‌بندی) دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان تهران برای کسب مقام سومی در خانه والیبال تهران به مصاف هم رفتند. تیم شهرداری ارومیه در این دیدار سه بر یک در برابر پیکان به برتری رسید تا یک شگفتی دیگر در لیگ برتر والیبال را به ثبت برساند.

ارومیه در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 20 و 25 بر 20 در برابر قهرمان یازده دوره لیگ برتر والیبال به برتری رسید و تنها در ست دوم این دیدار با امتیاز 25 بر 22 مغلوب میزبان خود شد.

بدین ترتیب تیم‌های سایپای البرز و شهرداری ارومیه با شکست حریفان خود یک گام به کسب مقام‌های اول و سوم لیگ برتر امسال نزدیک شدند تا در صورت پیروزی در بازی برگشت که روز شنبه 27 اسفندماه در شهرهای آمل و ارومیه برگزار می‌شود، این عناوین را از آن خود کنند.

در صورتی که بازی دوم این تیم‌ها با پیروزی حریفانشان به اتمام برسد، سومین دیدار این مرحله برای تعیین تیم‌های اول تا چهارم لیگ در روز دوشنبه 29 اسفندماه در شهرهای تهران و کرج برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 163810
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز