جمعه ۴ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۳:۱۱
۰ نفر

گروه دانش: نرم افزار جدیدی برای پدر و مادرها، جهت کنترل فایل های عکس و ویدئویی تلفن همراه فرزندانشان، طراحی شد.

شرکت نت اینتلیجنس که سال پیش به خاطر نرم افزار SAFEKEEPER برنده جایزه شده بود، امسال نرم افزاری برای موبایل ارائه کرده است که توسط آن پدر و مادرها می توانند کلیه پارامترهای تلفن های همراه فرزندانشان را کنترل کنند.

گوشی‌های تلفن همراه روز به روز به کامپیوترهای جیبی نزدیک می شوند و با تولید هر گوشی جدید، دامنه ضبط اطلاعات (شخصی یا غیر شخصی دیگران) و انتشار آن بین مردم افزایش می یابد و به همین دلیل کنترل این وسایل ارتباطی به اندازه کنترل کامپیوترهای شخصی مهم است.

توسط این نرم افزار امکان فیلتر کردن و بستن سایت‌های اینترنتی و همچنین جلوگیری از دسترسی به GPRS وجود دارد و همچنین پدر و مادرها می‌توانند سایت‌هایی را که بچه ها به آنها دسترسی دارند را ببینند و ردیابی کنند.

به علاوه این نرم افزار دارای یک پایگاه اطلاعاتی شامل بیش از 30 میلیون فایل شناخته شده نامناسب اینترنتی است که به محض دسترسی به آنها فیلتر خواهد شد.

از خصوصیات دیگر این نرم افزار محدود کردن تماس‌ها، کنترل تماس‌ها، قفل سیم کارت، فیلتر پیام‌ها و آنتی‌ویروس‌هاست. این نرم افزار در حال حاضر مراحل پایانی طراحی و آزمایش را طی می‌کند و انتظار می‌رود در بهار 2007 به بازار عرضه شود.

کد خبر 16411

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز