یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۰:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم‌های فوتبال ایران و برزیل در رقابت‌های چهارجانبه بزرگداشت امام خمینی خرداد ماه سال آینده در تهران به مصاف هم می‌روند.

  محمدرضا فصاحت گلپایگانی، مدیر برگزار‌کننده این مسابقات در گفت و گو با خبرگزاری فارس گفت‌:رقابت‌های چهارجانبه تهران با نام بزگذاشت امام خمینی و با حضور تیم‌های ملی ایران، برزیل، غنا و پرتغال و با تمامی بازیکنان اصلی این تیم‌ها در دهه آخر خردادماه در تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری این بازی‌ها 8 میلیارد تومان بودجه پیش‌بینی شده است، گفت: برای اینکه بتوانیم برزیل را با تمامی بازیکنان اصلی‌اش به تهران بیاوریم، 3 میلیارد تومان در نظر گرفته‌ایم. این تیم نیز پذیرفته تا خرداد ماه و با تمامی بازیکنان اصلی‌اش در تهران به مصاف تیم ملی ایران برود.
 
به گفته‌ئفصاحت گلپایگانی فدارسیون فوتبال مجوز لازم برای برگزاری این تورنمنت را صادر کرده‌ است،

وی خاطر نشان کرد: در این بازی‌ها ایران و برزیل در رزو اول به مصاف هم می‌روند تا برنده این دیدار در فینال با برنده مسابقه پرتغال و غنا مصاف کند.گلپایگانی نصریح کرد: دیدارها به گونه‌ای طراحی شده تا با مشارکت نیروهای بسیجی، برای اولین بار شاهد حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی باشیم.

وی که مدیرعاملی باشگاه پیرزوی امام شهر خمین را بر عهده دارد، افزود: با هدف حفظ و بزرگذاشت نام امام خمینی تورنمنت دیگری با حضور تیم‌های المپیک ایران، تیم امید اوکراین، تیم منتخب استان مرکزی و تیم ملی لبنان نیز از اول تا دهم خرداد ماه در ورزشگاه تازه‌ تاسیس 15 هزار نفره خمین برگزار می‌شود. تمامی هماهنگی‌های لازم برای برپایی این رقابت‌ها انجام شده است.

وی در پایان گفت: میهمانان ویژه‌ای از فوتبالیست‌های مشهور و مسلمان جهان در رقابت‌های خمین در ایران حضور می‌یابند.

کد خبر 16481

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز