مازیار حسینی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: با توجه به تغییرات اعمال شده در امتداد طول بزرگراه و افزایش آن از خیابان امامخمینی تا پادگان جی، کل پروژه در دو تراز صفر و منفی یک در فصل بهار مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت اما به جهت تسهیل بهرهبرداری و دسترسیهای محلی، سطح بزرگراه با اولویت، تکمیل و بهتدریج بهرهبرداری خواهد شد.وی در مورد زمان بهرهبرداری از تندروهای بزرگراه درتراز منفی یک نیز اظهار داشت: با رفع چند پلاک معارض باقیمانده که مربوط به مقطع اضافه شده به طرح است، پرونده پروژه در فصل بهار بسته خواهد شد.
مازیار حسینی با بیان اینکه عملیات بتنریزی اسلبهای پروژه29 اسفند90 به اتمام رسید خاطرنشان ساخت: هماکنون مراحل فینیشینگ شامل عایق کاری و روکش آسفالت بزرگراه به همراه موارد ایمنسازی و هدایت ترافیکی طرح در حال انجام است.معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه مسائلی چون سادگی، زیبایی، کیفیت بالا و هزینه کم پروژههای عمرانی، مبنای کارهای آتی خواهد بود گفت: با توجه به این رویکرد، سعی خواهد شد مباحثی چون هدایت آبهای سطحی، پیاده راهسازی، تأمین روشنایی و ایجاد فضای سبز نیز در این پروژه دنبال شود.