همشهری آنلاین: طی روزهای اخیر افرادی با راه‌اندازی سایتی مجعول با استفاده از نام محمد باقر قالیباف شهردار تهران به انتشار مطالبی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری سال آینده مبادرت ورزیده و به نظرسنجی در این زمینه مبادرت کرده‌اند که شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای هرگونه انتساب این سایت و مسئولان آن را به شهردار تهران تکذیب کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، طی روزهای اخیر افرادی با راه‌اندازی سایتی مجعول با استفاده از نام محمدباقر قالیباف شهردار تهران به انتشار مطالبی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری سال آینده مبادرت ورزیده که روابط عمومی شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای هرگونه انتساب این سایت و مسوولان آن را به شهردار تهران تکذیب کرد.

روابط عمومی شهرداری تهران در بخشی از این اطلاعیه آورده است: با بررسی اطلاعات دامنه این سایت، خوشبختانه طراح آن شناسایی و برای پیگیری به مراجع ذی‌صلاح معرفی شده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: شهرداری تهران در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بر تلاش مضاعف برای خدمت‌رسانی به شهروندان تاکید کرده و از رسانه‌های محترم تقاضا دارد تا از پرداختن به اطلاعات اینگونه سایت‌های مجعول خودداری فرمایند. بدیهی است اخبار شهرداری و شهردار تهران به صورت منظم از سوی سایت‌های معتبر شهرداری تهران و سایت شخصی شهردار تهران منتشر می‌شود.

کد خبر 165725
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز