مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۱
۰ نفر

مشاور شهردار تهران و رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری از برگزاری مراسم عزاداری در هزار مسجد و تمامی حوزه‌های علمیه شهر به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) خبر داد و گفت:

به این مناسبت ایستگاه‌های فرهنگی و پذیرایی از عزاداران فاطمی در روز شهادت حضرت فاطمه(س) و در تمامی میادین اصلی شهر تهران برگزار می‌شود و هزاران بنر مربوط به شهادت حضرت زهرا(س) تهیه و به مساجد و مراکز دینی اهدا می‌شود.
حجت‌الاسلام ناصحی با تاکید بر اهمیت برگزاری باشکوه مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) گفت:

از این‌رو مرکز فعالیت‌های دینی با هدف اعتلای فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و تقویت و تعالی مبانی دینی و ارزش‌های اسلامی، اقدامات و برنامه‌های گسترده‌ای در دست اجرا دارد. وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده به این مناسبت افزود: برگزاری مراسم سخنرانی، عزاداری و مرثیه‌سرایی در تمام مساجدی که به نام یا القاب حضرت زهرا(س) مزین شده‌اند و برگزاری مراسم سخنرانی و سوگواری به مناسبت ایام شهادت بزرگ بانوی اسلام در هزار مسجد جامع و شاخص ازجمله این برنامه‌هاست. ناصحی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم سخنرانی و مرثیه‌سرایی درتمامی حوزه‌های علمیه شهر تهران از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

مشاور شهردار تهران اظهار کرد: همچنین به این مناسبت تهیه و توزیع بیش از 20 هزار جلد کتابچه «فاطمه(س) پاره‌تن پیامبر» در مساجد و مراکز دینی شهر تهران انجام می‌شود و مسابقه بزرگ اینترنتی تحت‌عنوان ‌ام‌ابیها جهت آشنایی هر چه بیشتر با سیره و شخصیت الهی حضرت زهرا(س) نیز پیش‌بینی شده است.

حجت‌الاسلام ناصحی خاطرنشان کرد: فضاسازی سیمای بصری شهر با بهره‌گیری از ظرفیت‌های تبلیغی از قبیل تلویزیون‌های شهری، بیلبورد و نصب بنر با محوریت آموزه‌های دینی مربوط به ایام فاطمیه نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به این مناسبت انجام می‌شود.

کد خبر 166786
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز