همشهری آنلاین: تیم‌های بسکتبال دانشگاه آزاد تهران و فولاد ماهان اصفهان با شکست حریفان خود به جمع چهار تیم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر راه یافتند.

basketball

در تهران تیم بسکتبال دانشگاه آزاد موفق شد تیم ذوب آهن اصفهان، نایب قهرمان 3 دوره قبل مسابقات لیگ برتر را شکست دهد تا خود را به عنوان اولین تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی معرفی نماید.

این برای اولین بار در تاریخ مسابقات لیگ برتر است که تیم ذوب آهن اصفهان از صعود به مرحله نیمه پایانی باز می‌ماند. این دیدار با نتیجه 76-81 به سود دانشگاه پایان یافت.

در دیداری دیگر ، تیم فولاد ماهان اصفهان با غلبه بر تیم حفاری ملی اهواز جواز حضور در مرحله بعد را دریافت کرد تا استان اصفهان حداقل یک نماینده در این مرحله داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در بندر امام دیدار حساس دو تیم همشهری پتروشیمی ماهشهر و پتروشیمی بندر امام با نتیجه 71-70 به سود ماهشهری‌ها خاتمه یافت تا تکلیف تیم صعود‌کننده در بازی سوم مشخص شود که روز جمعه اول اردیبهشت ماه به میزبانی تیم پتروشیمی بندر امام برگزار خواهد شد.

چهارمین بازی این مرحله نیز روز پنجشنبه بین تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در گرگان انجام خواهد شد. بازی اول دو تیم با برتری مهرام تهران به پایان رسیده است.

کد خبر 166868
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز