همشهری آنلاین: تیم والیبال یک ایران به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت و تیم دو ایران برای کسب مقام پنجم رقابت خواهد کرد.

beachvolley

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال ساحلی تور قهرمانی آسیا (پاسیفیک) از پنج شنبه 31 فروردین در شهر پالمبانگ اندونزی با شرکت 16 تیم از دو قاره آسیا و اقیانوسیه آغاز شد.

تیم ملی والیبال ساحلی یک ایران شامل پرویز فرخی و آق محمد سلاق با سه پیروزی دو بر صفر در برابر تایلند دو، مالدیو یک و سنگاپور، بدون شکست به عنوان تیم اول گروه یک مسابقات به مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها صعود کرد.

تیم دوم ایران نیز که رحمان رئوفی و بهمن قلی‌پوری در آن عضویت دارند با دو پیروزی دو بر صفر و دو بر یک در مقابل اندونزی دو و نیوزیلند دو و قبول شکست در مقابل مالزی و با معدل بهتر به عنوان تیم نخست گروه سه به مرحله پلی‌آف راه یافت.

مرحله پلی‌آف از صبح روز شنبه (2 اردیبهشت) آغاز شد که تیم ایران یک در این مرحله به مصاف مالدیو دو رفت و دو بر صفر این تیم را با امتیازهای 21 بر 3 و 21 بر 7 از پیش رو برداشت تا به جمع 8 تیم برتر راه یابد.

همچنین تیم دوم ایران دو بر صفر و با امتیازهای 21 بر 13 و 21 بر 15 تیم هنگ کنگ یک را شکست داد تا این نماینده کشورمان نیز به جمع 8 تیم برتر این پیکارها راه یابد.

در مرحله یک چهارم نهایی عصر روز شنبه تیم ملی والیبال ساحلی یک کشورمان به مصاف یکی از نمایندگان کشور میزبان رفت که با سرمربیگری حمید موحدی در یک بازی کم اشتباه موفق به شکست دو بر صفر این تیم شد.

تیم کشورمان در این دیدار با امتیازهای 21 بر 14 و 21 بر 17 حریف را از پیش رو برداشت تا به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه یابد.

این تیم یکشنبه در مرحله نیم نهایی در برابر اندونزی یک قرار خواهد گرفت که در صورت پیروزی به دیدار نهایی مسابقات راه خواهد یافت.

تیم دوم والیبال ساحلی ایران نیز در این مرحله از مسابقات به رغم بازی خوب در برابر نیوزیلند دو بر صفر و با امتیازهای 21 بر 15 و 21 بر 19 مغلوب شد تا روز یکشنبه بخت خود را در بین تیم‌های پنجم تا هشتم بیازماید.

 

کد خبر 167310
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز