دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۵:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: محوطه باغ هنر در هفته جاری از 10 تا 15 اردیبهشت ماه میزبان اجرهای تئاتر شورایی است.

به گزارش همشهری آنلاین، برنامه یک هفته با تئاتر شورایی، زیر نظر خانه هنرمندان ایران و به کوشش مجموعه تماشاخانه ایرانشهر با سرپرستی علی ظفر قهرمانی‌نژاد، از دیروز در استخر مجاور خانه هنرمندان ایران برگزار شده است.

در طول هفته جاری برنامه "یک هفته با تئاتر شورایی" هر شب از ساعت 20 و با پرداختن به موضوعات اجتماعی و خانوادگی همچون "اعتیاد به تلویزیون"، "خانه عروسک"، "معزل ساخت و ساز"، "خشنونت در خیابان" ، "طلاق خاموش" در قالب نمایش‌های محیطی میزبان علاقمندان است.

همزمان با اجرای تئاتر در مجاورت خانه هنرمندان ایران، سه غرفه با عنوان "نقاشی صلح" نیز برپا شده است که علاقمندان به هنر نقاشی می‌توانند در این غرفه‌ها به صورت انفرادی و یا مشارکتی به خلق آثار نقاشی بپردازند.

در گروه تئاتر شورایی افرادی چون؛ مجید امینی، غزاله کنعان پناه، مجید اقبالی، سارا پهلوانی، نوید نوروزی، آرمان احورا، علی کوشا، میثم سجادی، هایده حسین‌زاده، گلرخ بروجردی و ماهک حاجی‌وند فعالیت دارند.

نمایش‌های برنامه"یک هفته با تئاتر شورایی" تا جمعه شب 15 اردیبهشت ماه هر شب ساعت 20 و به مدت زمان 45 دقیقه با مشارکت تماشاگران حاضر اجرا می‌شود.

 

کد خبر 168346

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز