همشهری آنلاین: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه احداث تونل نیایش تا امروز 65 درصد پیشرفت داشته است، گفت : عملیات بتن ریزی تونل نیایش تا پایان شهریور ماه به پایان خواهد رسید.

به گزارش تهران سما، دکتر مازیار حسینی با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر 9 ست قالب در تونل نیایش ، جهت انجام عملیات بتن ریزی به کارگرفته شده که به زودی این تعداد به حداکثر 16 ست افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه عملیات بتن ریزی تونل نیایش از ابتدای سال جاری آغاز شده است افزود: بتن ریزی تونل در چند جبهه کاری تعریف شده و تاکنون هزار و 650 متر از تونل ، تحت پوشش کامل بتن قرار گرفته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در ادامه گفت : اگر کار با همین روند پیش رود در خرداد و تیرماه سال جاری ، عملیات بتن ریزی به اوج خود خواهد رسید و تا پایان شهریور ماه پایان خواهد یافت.

حسینی با اشاره به اینکه بعد از اتمام بتن ریزی، فاز نهایی برای بهره برداری از تونل آغاز خواهد شد، اظهار داشت: تونل نیایش تاکنون پیشرفتی 65 درصدی داشته و تلاش خواهد شد طبق برنامه ریزی انجام شده ، در 22 بهمن ماه سال جاری تونلی امن تحویل شهروندان شود.

 

کد خبر 170203

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز