سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: در ادامه مسابقات لیگ برتر دو دیدار دیگر برگزار شد.

Harden

در آغاز رقابت‌های نیمه نهایی کنفرانس غرب، تیم اوکلاهاما در مقابل لس‌آنجلس لیکرز قرار گرفت. در این دیدار کوین دورانت و یارانش برتری محسوسی نسبت به لیکرز داشتند. در این بازی و در مصاف جیمز هاردن و متا وُردپیس، کالیفرنیایی‌ها شانسی نداشتند و ثاندر توانست این تیم را قاطعانه و با حساب 119 بر 90 شکست دهد.

در دومین دیدار بوستون سلتیکس و فیلادلفیا نیز،‌ سیکسرز جبران شکست قبلی را کرده و سلتیکس را در دیداری بسیار نزدیک با نتیجه 82 بر 81 شکست داد.

میامی هیت هم در سری مسابقات نیمه نهایی کنفرانس شرق در مقابل ایندیانا پیسرز کارش را با یک پیروزی خانگی آغاز کرده بود. اما از بدشانسی آنها ستاره تیمشان، کریس بوش‌ بر اثر کشیدگی عضله شکمش تا زمانی نامعلوم نمی‌تواند آنها را همراهی کند. خود بوش در این خصوص اظهار داشت: "این بدترین اتفاق نیست. خبرهای خوب هم هست. ما باید روز به روز فکر کنیم." لی بورن جیمز، سوپراستار میامی هم که امیدی به بازگشت سریع هم‌تیم‌اش ندارد، گفت: "ما روی آمدن او حساب نمی‌کنیم. این واقعیت است،‌ ولی ما مجبوریم به جلو نگاه کنیم."

بوش در کنار جیمز و دواین وید یکی از سه ستاره اصلی میامی است،‌ ضمن این که بهترین ریباندر و نیز بعد از جیمز و وید، سومین گل‌زن تیمش نیز می‌باشد.

نتایج دیدارهای سه‌شنبه (26 اردیبهشت) لیگ بسکتبال NBA به قرار زیر است:

بوستون سلتیکس 81 فیلادلفیا سِوِنی سیکسرز 82

(25-21، 13-15، 11-21، 32-25)

اوکلاهاما سیتی ثاندر 119 لس‌آنجلس لیکرز 90

(30-23، 29-21، 39-24، 21-22)

 

کد خبر 170568
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز