همشهری‌آنلاین: مدیرعامل شهر جدید پرند با اشاره به آغاز ثبت نام مسکن مهر در پرند از تیر یا مردادماه امسال گفت: شرکت عمران پرند مسئولیتی در قبال اعضای تعاونی‌هایی که پرونده را به شرکت عمران پرند تحویل نداده‌اند نمی‌پذیرد.

مهر نوشت: سعید صابونی در خصوص وضعیت تعاونی‌های متخلف مسکن مهر در پرند اظهار داشت: تعاونی‌هایی که پرونده اعضای خود را به شرکت عمران پرند تحویل نداده‌اند باید خود جوابگوی اعضا باشند و شرکت عمران پرند مسئولیتی در این خصوص نمی‌پذیرد.

مدیرعامل شهر جدید پرند با بیان اینکه واحدهای این تعاونی‌ها به اعضا تحویل داده نمی‌شود، گفت: باید تمامی اعضا در شرکت عمران پرند احراز صلاحیت شوند تا در این مدت خانه‌ای خریداری نکرده باشند که فرم جیم آنها قرمز شده باشد زیرا در این صورت مسکن مهر به آنها تعلق نمی‌گیرد.

وی به توقف ثبت نام مسکن مهر پرند در مقطع فعلی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر مشغول ساماندهی تعاونی‌ها و متقاضیانی که بصورت انفرادی ثبت نام کرده‌اند هستیم بنابراین در حال حاضر ثبت نام مسکن مهر در پرند نداریم.

صابونی زمان شروع دوباره ثبت نام را از تیر یا مرداد اعلام کرد و گفت: ثبت نام‌های دوباره هم برای واحدهایی از مسکن مهر است که در حال ساخت بوده و یا ساخت آنها به پایان رسیده است.

مدیرعامل شهر جدید پرند با اشاره به اینکه 20 هزار پرونده در این شرکت در حال بررسی است، بیان کرد: پس از پایان بررسی، ثبت نام مجدد آغاز می‌شود و کلیه واجدین شرایط می‌توانند دوباره به سایت مراجعه کنند.

کد خبر 170598
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز