همشهری آنلاین: اصولگرایان مجلس نهم ‌یک روز قبل از آغاز به کار مجلس جدید ‌پیرامون ریاست و خط و مشی مجلس آینده بحث و گفت‌وگو خواهند کرد.

فارس نوشت: اصولگرایان مجلس نهم شنبه هفته آینده یک روز قبل از آغاز به کار مجلس جدید گردهم می‌آیند.

در این گردهمایی که در تالار مشروطه ‌مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، اصولگرایان مجلس نهم پیرامون ریاست و خط و مشی مجلس آینده بحث و گفت‌وگو خواهند کرد.

محمد دهقان عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره لزوم وحدت اصولگرایان اظهار داشت: اصولگرایان برای اینکه در آغاز مجلس نهم زمینه وحدت را فراهم کرده و هیئت رئیسه با اقتداری شکل دهند تا از این طریق در طول 4 سال گام‌های بلندی در دهه پیشرفت و عدالت بردارند؛ باید وحدت را مورد توجه قرار دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به اتمام دوران انتخابات لازم است اصولگرایان اختلافات گذشته خود را کنار گذاشته و برای تحقق اهداف انقلاب و رفع مشکلات مردم با دوری از تفرقه امکان استفاده از همه پتانسیل نمایندگان را در مجلس نهم فراهم کنند.

دهقان بر همین اساس ادامه داد: قرار است در روز 6 خرداد و یک روز پیش از تشکیل مجلس نهم، از ساعت 14:30 تا 19:30 بعد از ظهر اصولگرایان در مجلس مشروطه کنار یکدیگر جمع شوند تا از این طریق بر وحدت اصولگرایان تاکید کرده و در سایه این انسجام، اهداف انقلاب و مطالبات مردم را برآورده کنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان افزود: در این جلسه هیئت رئیسه مجلس انتخاب خواهد شد تا در کنار تاکید بر وحدت، ما شاهد برخورداری از مجلسی مقتدر باشیم.

کد خبر 171099

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز