یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: همزمان با افزایش ارزش شرکت فیس بوک و رسیدن ارزش آن به 100 میلیارد دلار،‌ این شبکه اجتماعی به بخشی از زندگی روزانه صدها میلیون انسان تبدیل شده است.

در این اینفوگراف می‌توان بخش‌هایی از وابستگی زندگی انسان‌ها به شبکه اجتماعی فیس بوک را به خوبی مشاهده کرد. بر اساس این آمار،‌ در حال حاضر 901 میلیون نفر در سرتاسر جهان کاربر فیس بوک هستند،‌ به بیانی دیگر از هر 7.78 نفر یک‌نفر کاربر فیس بوک است.

این 901 میلیون نفر در میان کشورهای مختلف جهان به این شکل تقسیم شده‌اند: 27.1 میلیون نفر در فیلیپین،‌42 میلیون نفر در اندونزی،‌157 میلیون نفر در آمریکا،‌33.2 میلیون نفر در مکزیک،‌30.1 میلیون نفر در بریتانیا،‌23.6 میلیون نفر در آلمان،‌24.3 میلیون نفر در فرانسه،‌30.7 میلیون نفر در ترکیه،‌46.3 میلیون نفر در برزیل و 45.8 میلیون نفر در هندوستان به عنوان کاربران فیس بوک شناخته می‌شوند.

فیس بوک

برندهایی که در این شبکه اجتماعی بیشترین طرفداران را دارند عبارتند از یوتیوب،‌ کوکاکولا،Starbucks، ردبول و اورئو . 58 درصد از کل کاربران فیس بوک را زنان و 42 درصد را مردان تشکیل می‌دهند. تعداد به روز رسانی پست‌های کاربران زن در طول یک ماه 21 بار و برای کاربران مرد 6 بار است.

متوسط سنی کاربران این شبکه 38 سال است،‌ هر یک از کاربران به صورت میانگین 229 دوست دارند که 20 درصد از آنها دوستان، ‌12 درصد را اعضای خانواده، ‌10 درصد را همکاران و 9 درصد را همدانشگاهی‌ها تشکیل می‌دهند.

فیس بوک

هر کاربر در طول یک ماه هفت دوست جدید پیدا می‌کند، ‌80 درصد از درخواست‌های دوستی در فیس بوک را می‌پذیرد و هفت درصد از دوستان فیس بوکی‌اش را تا به حال از نزدیک ملاقات نکرده است.

15 درصد از کاربران فیس بوک صفحه خود را به صورت روزانه به روزرسانی می‌کنند و 22 درصد از آنها درباره نوشته‌های دیگران اظهار نظر می‌کنند. همچنین یک کاربر به صورت میانگین 6 ساعت و 33 دقیقه از زمان خود را در طول یک هفته در فیس بوک سپری می‌کند.

کد خبر 171251
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز