همشهری آنلاین: هفت دیدار تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات انتخابی المپیک 2012 لندن که از 12 خردادماه در توکیوی ژاپن برگزار می‌شود، به صورت زنده از برنامه "توپ و تور" شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سروش حبیبی قانع، تهیه‌کننده برنامه توپ و تور از خریداری امتیاز پخش رقابت‌های انتخابی المپیک توسط امور بین‌الملل شبکه سوم سیما خبر داد.

بر این اساس مسابقات تیم ملی والیبال ایران به صورت زنده از طریق این شبکه پخش خواهد شد و در هفت روز مسابقات تیم ملی والیبال ایران، برنامه‌ای دو ساعته از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد که علاوه بر پخش مستقیم بازی، از نظرات مربیان والیبال در این برنامه‌ها استفاده خواهد شد.

روابط بین‌الملل شبکه سوم سیما برای خرید باکس صوتی این مسابقات نیز اقدام کرده است که در صورت نهایی شدن این قرارداد علاوه بر تصویر، صدای گزارشگر و صدای سالن را علاقه‌مندان به این رشته ورزشی خواهند داشت.

همچنین یک گروه خبری و تصویری صدا و سیما اواخر این هفته راهی توکیو خواهند شد تا مسابقات والیبال انتخابی المپیک لندن را پوشش دهند.

سروش حبیبی قانع با بیان این که علاوه بر پخش بازی‌های تیم ملی والیبال کشورمان در تلاش هستیم تا مجوز برخی بازی‌های مهم دیگر را نیز به دست آوریم، خاطر نشان کرد: پس از آغاز این رقابت‌ها نیازسنجی به عمل خواهد آمد تا اگر مردم برای این دوره از مسابقات درخواست دیگری نیز داشتند، بر اساس اولویت‌بندی آنان تامین شود.

تیم ملی والیبال کشورمان برای کسب سهیمه المپیک 2012 لندن ظهر روز شنبه تهران را به مقصد دوحه، پایتخت قطر ترک کرد تا پس از اقامتی کوتاه مدت در این شهر راهی توکیو شود.

 

کد خبر 172071
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز