همشهری‌آنلاین: عضو ارشد فراکسیون اصولگرایان گفت: در جلسه فراکسیون اصولگرایان تصمیم گرفته شد تا کمیته هفت نفره‌ای اعضای 12 نفره هیئت رئیسه را در صحن معرفی کنند تا گرفتار طوفان نظرات شخصی در جریان انتخاب اعضای هیئت رئیسه نشویم.

به گزارش همشهری آنلاین؛ حجت الاسلام «احمد سالک» منتخب مردم اصفهان در مجلس نهم  در گفت‎و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه تلاش برای حفظ وحدت اصولگرایان بر اساس ضوابط مکتبی، دینی و اصولگرایی که بر گرفته از فرمایشات امام خمینی و مقام معظم رهبری است گفت: چتر اصولگرایی هم در راستای پذیرش این خطوط قرمزو موارذی که رهبر معظم انقلاب فرمودند است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما به دنبال این هستیم که یک مجلس قوی و متحد داشته باشیم و این منافاتی با اختلاف سلایق افراد در موضوعات سیاسی و غیر سیاسی ندارد.

سالک تصریح کرد در جلسه امروز فراکسیون اصولگرایان تصمیم گرفته شد تا کمیته هفت نفره‌ای اعضای ۱۲ نفره هیئت رئیسه را در صحن معرفی کنند تا گرفتار طوفان نظرات شخصی نشویم.

به گزارش خبرگزاری مهر، روز گذشته در جلسه فراکسیون واحد اصولگرایان هیئتی ۷ نفره بر اساس نظر حضار انتخاب شد تا گزینه‌های پیشنهادی برای نواب و دبیران هیئت رئیسه و نیز ناظرین مجلس را مورد بررسی قرارداده و نتیجه و جمع‌بندی نهایی را در جلسه امروز اصولگرایان اعلام کنند.

الیاس نادران، علیرضا زاکانی، نیره اخوان، افخمی، یحیی‌زاده، پژمان‌فر و جراره، این هیئت ۷ نفره را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 172150
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز