چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۴
۰ نفر

گروه حوادث: مرد متجاوز که با معرفی خود به‌عنوان مأمور آب و برق وارد خانه‌ها می‌شد و زنان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد صبح دیروز پای چوبه دار رفت.

این مرد آبان سال 89 و زمانی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت که برای اجرای نقشه سیاهش راهی خانه‌ای در یکی از محله‌های رباط کریم شده بود. آن روز ساکنان محل با شنیدن فریاد کمک خواهی زن جوانی از خانه‌هایشان خارج شدند و مردی را دیدند که از خانه یکی از همسایه‌ها بیرون دوید و بعد از سوار شدن به یک خودروی پژو 206 از محل گریخت.

آنها شماره پلاک خودرو را یادداشت کردند و ماجرا را به پلیس اطلاع دادند. با حضور مأموران در محل، زن همسایه به آنها گفت: لحظاتی پیش صدای زنگ خانه‌مان به صدا درآمد. وقتی گوشی آیفون را برداشتم صدای مردی را شنیدم که می‌گفت مأمور شرکت برق است. وقتی خودم را به حیاط رساندم و در را باز کردم، مردی را دیدم که مدعی بود قصد چک کردن مشخصات صاحبخانه را دارد.

او از من خواست مدارک شناسایی‌ام را به او نشان دهم و من هم برای برداشتن شناسنامه‌ام به خانه برگشتم. وقتی برگشتم ناگهان این مرد را‌ داخل خانه دیدم. وحشت کرده بودم و قبل از اینکه چیزی بگویم، وی با چاقو تهدیدم کرد که اگر سر و صدا کنم مرا به قتل می‌رساند. او پس از آزار و اذیت من اقدام به سرقت پول و طلاهایم کرد و می‌خواست از خانه خارج شود که شروع کردم به فریاد زدن و از همسایه‌ها کمک خواستن. مأموران بعد از شنیدن اظهارات زن جوان با استفاده از شماره پلاک خودروی متهم، او را شناسایی و 10آبان‌ماه 89 وی را دستگیر کردند.

با دستگیری متهم، چند زن دیگر هم که با این شگرد مورد آزار و اذیت وی قرار گرفته بودند با مراجعه به اداره آگاهی او را شناسایی کردند. مدتی بعد پرونده متهم به دادگاه کیفری فرستاده شد و او اعتراف کرد که با کمین کردن در کوچه‌ها، مردان جوانی را که برای رفتن به سر کار از خانه خارج می‌شدند شناسایی می‌کرد و بعد از رفتن آنها به خانه‌شان می‌رفت و با معرفی خود به‌عنوان مأمور شرکت آب، برق و گاز وارد آنجا می‌شد و نقشه سیاهش را عملی می‌کرد. این مرد از سوی قضات دادگاه به اعدام محکوم شد که با تأیید حکم از سوی دیوان عالی کشور، پرونده در اختیار قاضی جمشیدی، رئیس اجرای احکام دادسرای جنایی قرار گرفت و وی سحرگاه دیروز پای چوبه دار رفت.

اعدام قاچاقچی مواد

همزمان با مرد شیطان صفت یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد‌مخدر نیز صبح دیروز پای چوبه دار قرار گرفت. این مرد هنگام انتقال دو تن مواد‌مخدر از سوی مأموران پلیس دستگیر شده بود. قاچاقچی حرفه‌ای اقدام به توزیع مواد‌مخدر در اسلامشهر و رباط کریم می‌کرد که پس از محاکمه در دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شده بود.

کد خبر 175472
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز