همشهری آنلاین: مسابقات سه وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان آسیا روز شنبه(17 تیر) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و نمایندگان کشورمان صاحب دو مدال نقره و یک برنز شدند.

wrestling

به گزارش روابط عمومی فدارسیون کشتی، در وزن 42 کیلوگرم خیراله قهرمانی در کشتی نخست خود حریفی از هند را شکست داد و در دور دوم نیز از سد کشتی‌گیر ازبکستانی گذشت. قهرمانی در مرحله نیمه نهایی با پیروزی مقابل نماینده کشور میزبان به دیدار فینال راه یافت، اما در دیدار فینال مقابل کشتی‌گیری از کره شمالی شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

در وزن 46 کیلوگرم امین خدابخش پس از شکست کشتی‌گیران کره شمالی و سریلانکا در دورهای اول و دوم، در دور سوم مقابل کشتی‌گیر قزاقستانی شکست خورد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. خدابخش در دیدار رده‌بندی با پیروزی بر حریف ژاپنی صاحب مدال برنز شد.

علی محمدزاده در وزن 50 کیلوگرم در نخستین مبارزه‌اش کشتی‌گیر ترکمنستانی را مغلوب کرد و در دور دوم کشتی‌گیر مغولی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محمدزاده در این مرحله نیز از سد کشتی‌گیر کره شمالی گذشت، اما در دیدار فینال مقابل کشتی‌گیر قرقیزستانی شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

رقابت‌های هفت وزن دوم این مسابقات یکشنبه برگزار می‌شود.

کد خبر 176588
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز