همشهری آنلاین: نمایش"داستان گرگ خیالباف" به نویسندگی و کارگردانی مهدی مهدی آبادی توسط کارگاه تئاتر بومرنگ از 18تا 30 تیرماه ساعت 18 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

نمایش کودک

به گزارش همشهری آنلاین، این نمایش روایتگر داستان گرگ قصه‌ها است که تصمیم می‌گیرد به سرزمین انسانها بیاید، اما پس از اینکه پا به سرزمین انسانها می‌گذارد و در میان آنها زندگی می‌کند و با انسانها دوستی می‌کند، پی می‌برد که در انسانها هم خوی گرگی وجود دارد حتی بیشتر از گرگ‌ها و باز تصمیم می‌گیرد به سرزمین قصه برگردد و با خود می‌اندیشد "هیچ گرگی وقتی به دنیا می‌آید قرار نیست آدم بشود ولی آدم ها بعد از یک مدت ممکن است گرگ بشوند ... ".

در این نمایش ناصر احمدی،بهاره میرزاپور، محمد فیاضی، شادی کار آئین و سپیده کرمی به نقش آفرینی می‌پردازند، ندا فیروزه دستیار کارگردان،علی شریف زاده مدیر صحنه،آرش شریف زاده طراح صحنه،ساحل قاسمی منشی و رضا شعبانی آهنگسازی این اثر را بر عهده دارند.

از کارهای گذشته کارگاه تئاتر بومرنگ می‌توان به ماه، ماه، ماه _ سیندرلا از فرنگ برگشته _ جک و لوبیای سحرآمیز _ آدم برفی _ کرم شب تاب اشاره کرد.

نمایش "داستان گرگ خیالباف" همه روزه به جز شنبه‌ها تا آخر تیرماه ساعت 18 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران، ویژه کودکان اجرا می‌شود.

کد خبر 176630

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز