گروه حوادث: جوان سارق که با تهدید چاقو اقدام به زورگیری از مسافران و رانندگان جوان خودروهای عبوری می‌کرد، در بازجویی‌ها به 50 فقره سرقت اعتراف کرد.

ماجرای سرقت‌های این مرد جوان و همدستش پس از آن فاش شد که ظهر بیستم اسفند، ماموران پلیس فردیس به 3  مرد جوان که با معرفی خود به عنوان مامور در حال اخاذی از راننده خودروی پرایدی بودند مشکوک شده و توانستند یک نفر از آنها را به نام ایرج دستگیر کنند.

در جریان بازجویی از این مرد جوان وی  با اعتراف به 50 فقره سرقت با جعل عنوان ماموران پلیس گفت: از 4 ماه قبل با همدستی 2 نفر از دوستانم با یک خودروی پژو شروع به اخاذی از سرنشینان دختر و پسر خودروهای عبوری و همچنین مسافران در مسیرهای ملارد، مردآباد، انبارنفت، جاده قدیم کرج و قلعه‌حسن‌خان  کردیم.

سرگرد اسفندیاری-رئیس اداره آگاهی فردیس- روز گذشته با اعلام این خبر گفت: تعقیب 2 همدست این مرد در حالی ادامه دارد که وی تا کنون به 50 فقره سرقت با این شگرد اعتراف کرده است که به نظر می‌رسد در 3 مورد مسافران به شدت مجروح شده‌باشند.

رئیس اداره آگاهی فردیس  از کسانی که به این روش در اطراف کرج از آنها زورگیری شده است درخواست کرد برای شناسایی متهم به پایگاه پلیس آگاهی فردیس مراجعه کنند.

کد خبر 17681

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز