همشهری آنلاین: سیزدهمین دوره‌ رقابت‌های سنگ‌نوردی قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان (انتخابی تیم ملی) و پاسداشت مربی پیش‌کسوت استاد "محسن نوری" با قهرمانی تیم‌های زنجان به پایان رسید.

پوستر

به گزارش سایت فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، سیزدهمین دوره رقابت‌های سنگ‌نوردی قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی و پاسداشت مربی پیش‌کسوت، استاد "محسن نوری"، از روز 24 تیر در رده‌ بزرگسالان در مجتمع کوهستانی پلور آغاز شد.

در این مسابقات که در سه رشته‌ سرعت، بولدرینگ و سرطناب و در دو بخش زنان و مردان به مدت یک هفته برگزار ‌شد، در بخش مردان تیم زنجان به قهرمانی رسید، تیم خراسان رضوی نایب قهرمان شد و تیم تهران بر سکوی سوم ایستاد.

هم‌چنین نتایج نهایی مردان در رشته‌‌ "سرطناب" و مجموع سه رشته "Overall" به این شرح است:

سرطناب:

مقام اول: غلامعلی برات‌زاده از تهران

مقام دوم: داوود رکابی از زنجان

مقام سوم: محمدعلی آقاداوودی از اصفهان

"Overall":

مقام اول: حمیدرضا توزنده‌جانی از خراسان رضوی

مقام دوم: فاتک موسوی از قم

این مسابقات در بخش زنان نیز با قهرمانی تیم زنجان به پایان رسید. تیم همدان نایب قهرمان شد و تیم کرمان بر سکوی سوم ایستاد.

نتایج نهایی بانوان در رشته‌‌ "سرطناب" و مجموع سه رشته "Overall" به این شرح است:

سرطناب:

مقام اول: الناز رکابی از زنجان

مقام دوم: فاطمه سلیمانی از همدان

مقام سوم: فاطمه جعفری‌ از کرمان

"Overall":

مقام اول: الناز رکابی از زنجان

مقام دوم: فرناز اسماعیل‌زاده از زنجان

مقام سوم: نگار ورشوچی از همدان

همچنین در پایان رقابت‌های رشته‌ "بولدرینگ" مردان در چارچوب مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، "علی برات‌زاده " از تهران به مقام نخست دست یافت. "محمد جعفری" از کرمان به مقام دوم رسید و "رضا کلاسنگیان" از گلستان در جایگاه سوم قرار گرفت.

در پایان رقابت‌های "بولدرینگ" زنان هم "الناز رکابی" از زنجان به مقام نخست دست یافت. "فرناز اسماعیل زاده" نیز از "زنجان" به مقام دوم رسید و "نگار ورشوچی" از همدان در جایگاه سوم قرار گرفت.

در رشته‌ سرعت مردان، حمیدرضا توزنده‌جانی از خراسان رضوی به مقام نخست دست یافت. ایمان احسانی‌فر نیز از همین استان به مقام دوم رسید و رضا علیپور از قزوین در جایگاه سوم قرار گرفت.

در رقابت‌های سرعت زنان، فرناز اسماعیل‌زاده از زنجان به مقام نخست دست یافت. اعظم کرمی از کرمان به مقام دوم رسید، سیما سلطانی از زنجان در جایگاه سوم و الناز رکابی نیز از زنجان در رده‌ چهارم قرار گرفت.

 

کد خبر 178464
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز