تالار بین‌المللی بورس کالای ایران دیروز ـ سه‌شنبه ـ شاهد عرضه 45هزار تن انواع قیر شرکت‌های نفت جی و قیر آکام بود.

به گزارش همشهری، در این تالار انواع قیر تولید شده در شرکت قیر آکام به نرخ پایه 640دلار در هر تن و قیر تولید شده در شرکت نفت جی به نرخ پایه 605دلار در هر تن روی تابلوی عرضه رفت.در تالار داخلی فراورده‌های نفت و پتروشیمی نیز شرکت‌های نفت پاسارگاد و بام‌گستر زرین شرق 34هزار و 280تن قیر عرضه کردند. همچنین دیروز مجتمع‌های پتروشیمی بندر امام، قائد بصیر، نوید زر شیمی، خراسان، تندگویان، تبریز، لاله، خوزستان، پلی پروپیلن جم و مارون در مجموع 20هزار تن انواع فراورده‌های نفت و پتروشیمی را در تالار این بورس عرضه کردند.

کارنامه هفتگی مبادلات سکه در بورس کالا

هفته گذشته تالار مبادلات آتی سکه در بورس کالا شاهد فراز و فرودهای فراوانی بود.به گزارش همشهری، آغازعرضه اوراق آتی سکه تحویل آبان‌ماه و پایان قراردادهای سکه مردادماه بر این نوسان‌ها مؤثر بودند. بازار مبادلات سکه بورس کالا در هفته گذشته سه روز مثبت، سه روز منفی بود.

در این میان باز بودن بازار مجازی بورس کالا در روز شنبه هفته جاری ـ28مرداد‌ماه‌ـ توانست مقدار کمی بر قیمت‌ها تأثیر بگذارد. سکه تحویل آذرماه در هفته‌ای که از عرضه‌اش می‌گذرد ، با قیمت 916هزارتومان شروع کرد ولی بعدا تا مرز 900هزارتومان هم پایین آمد و سپس خود را به 906هزارتومان رساند. سکه تحویل مهرماه نیز که در پایین‌ترین قیمت خود قرار گرفته بود و به 831هزار تومان رسیده بود، با کمی رشد خود را به 835هزار تومان در روز شنبه رسانده و مورد معامله قرار گرفت.

سکه تحویل شهریور نیز که هفته گذشته 800هزارتومان هم کاهش قیمت داشت کمی رشد کرد و به 806هزارتومان رسید. سکه تحویل آبان نیز که درمدت یکماهه عرضه خود قیمت‌های بالای 900هزار و 820هزارتومان را تجربه کرد در هفته گذشته بر قیمت 880هزارتومان ثبات داشته و تغییر محسوس چند هزارتومانی داشته است.

کد خبر 181766
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز