همشهری آنلاین: یورو مانیتور در گزارشی نوشت که ارزش بازار محصولات مراقبت از پوست در ایران تا سال 2015 به بیش از 4.6 میلیارد دلار خواهد رسید.

ایسنا نوشت: یورو مانیتور اعلام کرده که با توجه به رشد جمعیت افراد جوان در ایران و تغییر الگوی مصرف در این کشور پیش‌‌بینی می‌شود ارزش بازار محصولات مراقبت از پوست در این کشور تا سال 2015 براساس تحقیقات بازار یورو مانیتور به بیش از 4.6 میلیارد دلار خواهد رسید.

ارزش بازار محصولات مراقبت از پوست در ایران به دلیل تبلیغات و بازاریابی گسترده با رشد 24 درصدی به بیش از 0.3 میلیارد دلار در سال 2010 رسید.

ایرینا باربالووا که ریاست بخش محصولات زیبایی و بهداشتی تحقیقات بازار یورو مانیتور را برعهده دارد، در این باره گفت: افزایش بهای نفت نیز به رشد بازار محصولات مراقبت از پوست و دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران کمک کرده است چرا که افزایش بهای نفت باعث رشد متوسط درآمد ملی در ایران شده است.

به گفته وی هم برندهای خارجی و هم برندهای داخلی توانسته‌اند در بازار محصولات مراقبت از پوست ایران موفق عمل کنند.

محصولات ضدپیری بیشترین رشد را در بازار ایران به خود اختصاص داده‌اند به طوری که ارزش فروش آنها در سال 2010 بیش از 26 درصد افزایش یافت.

براساس گزارش‌های منتشر شده ایران و عربستان بزرگترین بازارهای محصولات آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه هستند.

کد خبر 182943
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز