مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۳:۲۶
۰ نفر

همشهری‌ آنلاین: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: ‌1412 پارک محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آماده پذیرایی از شهروندان در سیزدهمین روز سال جدید است.

مختاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تمهیدات مهیا شده در پارک‌های پایتخت همزمان با «روز طبیعت»، گفت: براساس طرح استقبال از بهار، سازمان پارک‌ها برای روزهای 12 و 13 فروردین ضمن مهیا کردن امکانات؛ برای ارایه خدمات بیشتر هماهنگی‌های لازم را با اورژانس، نیروی انتظامی، آتش‌نشانی، بسیج، مراکز بهداشتی و درمانی انجام داده‌است.

وی با اشاره به برخی اقدامات انجام شده، افزود: در این راستا معایب و اشکالات سیستم روشنایی پارک‌ها و آب‌نماها بررسی و رفع شد و همچنین درپوش‌های ایمنی پایین چراغ‌های پارک نیز از نظر ایمنی کنترل شده‌است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران تصریح کرد: همچنین مبلمان پارک‌ها رنگ‌آمیزی و وسایل و کف‌پوش زمین بازی کودکان کنترل شده‌است.

وی با بیان اینکه نظافت کلیه پارک‌ها به‌طور کامل انجام شده‌است، افزود: همچنین مخازن موقتی به منظور تخلیه مستمر سلط‌های زباله و تانکرهای آب در پارک‌های جنگی که آب شرب ندارند مستقر شده‌است.

وی با تأکید بر اینکه شهروندان از روشن کردن آتش در پارک‌های جنگی و پارک‌ها خودداری کنند، افزود: اجاقهای سیار در پارک‌های جنگلی نصب شده تا شهروندان ضمن استفاده از آنها، از روشن کردن آتش خودداری کنند.

کد خبر 18528

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز