همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از ابلاغ نامه کتبی این کمیسیون به رئیس جمهور درباره بررسی طرح سوال از وی خبر داد و گفت: یکشنبه آینده نماینده رئیس جمهور باید در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه پاسخگوی طراحان سوال باشد.

به گزارش همشهری آنلاین، غلامرضا کاتب با اعلام این خبر به مهر گفت: صبح امروز نامه کتبی کمیسیون برنامه و بودجه با امضای رئیس کمیسیون به آقای احمدی‌نژاد برای پاسخگویی به سوال 102 نماینده مجلس شورای اسلامی از وی ابلاغ شد.

وی ادامه داد: در این نامه از رئیس جمهور خواسته شده نماینده یا نمایندگان خود را برای پاسخ به سوال کتبا به مجلس معرفی کند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: رئیس جمهور تا قبل از روز یکشنبه فرصت دارد کتبا نماینده یا نمایندگان خود را برای پاسخگویی به طراحان سوال از رئیس جمهور به کمیسیون برنامه و بودجه که کمیسیون بررسی کننده این طرح است، معرفی کند.

سئول از رئیس جمهور 19 مهر ماه با 102 امضا به هیات رئیسه مجلس ارائه شد و در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به جریان افتاد. نابسامانی وضعیت ارز و واردات گندم و خودرو از محور های این طرح است.

کد خبر 187942
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز