همشهری آنلاین: نظر دوستان در فراکسیون اصولگرایان این است که با توجه به تبعات احتمالی و فضایی که در حال حاضر پیرامون کشور را فرا گرفته است و تجهیزی که دشمن علیه ایران کرده‌اند به صلاح نیست طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس مطرح شود.

بیرانوند

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید مواظب باشیم تا در دهه چهارم نیاز های کاذب بر ما چیره نیابد و گفتمان پوچ و واهی برای سیاستمداران و احزاب و گروهها و تشکل ها در کشور ایجاد نشود.

بهرام بیرانوند درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با تشکیل گروه همدلی که فراکسیون اصولگرایان آن را در راستای طرح سوال از رئیس جمهور مطرح کرده‌اند گفت: طرح گروه همدلی در وحله اول توسط شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مطرح شد و سپس در مجمع ارائه شد و نظر دوستان در این فراکسیون این است که با توجه به تبعات احتمالی و فضایی که در حال حاضر پیرامون کشور را فرا گرفته است و تجهیزی که دشمن علیه ایران کرده‌اند به صلاح نیست طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس مطرح شود.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در این باره که این گروه قراراست چه اقداماتی را انجام دهند گفت: گروه همدلی در نظر دارند با دوستان موثر و هیات رئیسه در راستای ایجاد فضای آرام در کشور صحبت‌هایی را انجام دهند تا با کمک یکدیگر فضای کشور را آرام و بدور از التهاب نگاه دارند.

وی در ادامه در راستای ائتلاف میان فراکسیون اصولگرایان و رهروان ولایت درانتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت:ورود به انتخابات ریاست جمهوری زود هنگام است.

کد خبر 188783
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز