همشهری آنلاین: تیم صاحب‌نام بایرن مونیخ، سومین دیدار خود در چارچوب پیکارهای این فصل لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا را با موفقیت به پایان برد و با کسب سه امتیاز مهم در زمین تیم فرانسوی لیل، شانس صعود به دور بعد را حفظ کرد.

Ribery

شامگاه سه‌شنبه (۲۳ اکتبر / ۲ آبان) هشت دیدار از شانزده پیکار هفته‌ سوم رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان باشگا‌ه‌های اروپا برگزار شد.

به گزارش دویچه‌وله، تیم بایرن مونیخ، رکورددار قهرمانی بوندس‌لیگای آلمان توانست در گروه F به پیروزی یک بر صفر مقابل میزبان فرانسوی خود، لیل دست یابد. این دیدار نه چندان پرهیجان در حضور بیش از ۴۹ هزار تماشاگر صورت گرفت.

مونیخی‌ها که در مسابقات بوندس‌لیگا یکه‌تازی می‌کنند، در دوئل با لیل اگر چه سه امتیاز مهم به دست آورند، اما نتوانستند آنطور که باید و شاید خوش بدرخشند و توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند. تک گل مونیخ در این دیدار را توماس مولر، هافبک تهاجمی این تیم در دقیقه ۲۰ از نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این گروه تیم باته بوریسف از بلاروس میزبان اف ث والنسیا از اسپانیا بود. بوریسف که در دیدار پیشین توانسته بود با نتیجه سه بر یک از سد بایرن مونیخ عبور کند، این بار در خانه خود سه بر صفر از والنسیا شکست خورد.

در حال حاضر هر سه تیم والنسیا، باته بوریسف و بایرن مونیخ شش امتیاز دارند. تیم لیل نیز بدون کسب هیچ امتیازی قعرنشین گروه F است.

هفته‌ چهارم دیدارهای این گروه روز ۷ نوامبر (17 آبان) برگزار می‌شود که در چارچوب آن، بایرن مونیخ میزبان لیل خواهد بود و والنسیا نیز در زمین خود به مصاف باته بوریسف خواهد رفت.

دیگر نتایج به دست آمده در دیدارهای سه‌شنبه شب (2 آبان) از این قرارند:

گروه E: شاختار دونتسک (اوکراین) ۲ - اف ث چلسی (انگلیس) ۱

گروه E: اف ث نوردسیه‌لاند (دانمارک) ۱ - یوونتوس تورین (ایتالیا) 1

گروه G: بارسلونا (اسپانیا) ۲ - سلتیک گلاسکو (اسکاتلند) ۱

گروه G: اسپارتاک مسکو (روسیه) ۲ - بنفیکا لیسبون (پرتغال) ۱

گروه H: منچستر یونایتد (انگلیس) ۳ - اسپورتینگ براگا (پرتغال) ۲

گروه H: گالاتاسرای استانبول (ترکیه ) ۱ - کلوژ (رومانی)۱

 

کد خبر 188933
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز