شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۰:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: سند IT بورس به زودی تدوین می‌شود.

فرامرز فتح نژاد گفت: این سند شامل برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت کاربرد فن آوری اطلاعات در بورس است.

وی افزود : این سند که سیاست گذاری IT در بورس کشور را تعیین می کند با سند IT کشور که نهادهای مربوط آن را تهیه کرده اند هماهنگی و انطباق خواهد داشت.

وی تصریح کرد : یکی دیگر از برنامه های فناوری اطلاعات در بورس توسعه تجارت الکترونیک در بازار سرمایه و استفاده از پیشرفته ترین فن اوری های موجود در جهان و تجهیز بورس ها با این سامانه هاست که باید هماهنگی های لازم با بانک مرکزی و دیگر نهادهای دولت الکترونیک انجام شود.

به گزارش اطلاع رسانی سازمان بورس، فتح نژاد با اشاره به این که یکپارچه سازی و سیاست گذاری کاربردIT در سازمان بورس و نهادهای زیر نظارت این سازمان نیز از اهداف اصلی این مدیریت است خاطرنشان کرد: درباره امنیت اطلاعات سازمان بورس نیز پس از بررسی و مطالعه وضعیت موجود، برای بهبود آن بر اساس استانداردهای بین المللی و به ویژه استاندارد ISO27001 اقدام خواهد شد.

مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار کشور یادآور شد : پیاده سازی نرم افزار معاملاتی آن لاین یورونکست نیز از مهم ترین برنامه های امسال است که در این حوزه برنامه های آموزشی برای کارکنان و دست اندرکاران بازار سرمایه اجرا خواهد شد.

وی درباره پایگاه های اینترنتی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: افزایش غنای محتوایی و سهولت دسترسی به این پایگاه ها نیز در برنامه های مدیریت فناوری اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار است.

کد خبر 18983

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز