مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۱
۰ نفر

گروه شهری: به‌زودی با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران 101پروژه شهری با اعتباری معادل 70میلیارد تومان در منطقه 19به بهره‌برداری می‌رسد.

قالیباف

با توجه به رویکرد مدیریت شهری مبنی بر کاهش فاصله شمال و جنوب، شهرداری تهران تلاش کرده است در سال‌های اخیر با افزایش اعتبارات عمرانی مناطق جنوبی ازجمله منطقه 19کمبود سرانه‌های ترافیکی، عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی را جبران کرده و در کل کیفیت زندگی ساکنین مناطق محرومی از این دست را ارتقا بخشد.

به‌عنوان نمونه با افتتاح پنج بوستان به نام‌های بهشت، باران، نرگس، شهید مطهری و شهید باکری در منطقه 19 در شش‌ماه نخست سال‌جاری، 22هکتار به فضای سبز شهری افزوده شد. در این‌باره عبادالله فتح‌اللهی شهردار منطقه 19از رشد 12.5برابری بودجه عمرانی این منطقه خبر داد و گفت: امسال اتمام ساخت پنج مسجد را در دستور کار قرار دادیم که تاکنون سه مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در محله نعمت‌آباد، مسجد 14معصوم در محله شریعتی شمالی و مسجد بنی‌هاشم در محله شکوفه شمالی تحویل شهروندان شده‌است. مساجد سیدالشهدا(ع) و حضرت ولی‌عصر(عج) نیز در محله‌های بستان و بهمنیار تا آخر آبان‌ماه به بهره‌برداری خواهند رسید.

کد خبر 190167
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز