همشهری آنلاین: در روز سوم از رقابت‌های بین‌المللی لاهور جمع مدال‌های تیم ملی ایران با کسب دو طلا، یک نقره و دو برنز دیگر به 4 طلا، 3 نقره و 3 برنز رسید تا در نهایت قهرمان بخش مردان این دوره و نایب قهرمان مسابقات در مجموع باشیم.

Jujitsu

در این دوره از رقابت‌ها محمد راحت‌طلب در بخش کومیته open توانست با پیروزی بر حریفان خود از پاکستان، موریتانی، عراق، پنجاب و قرقیزستان با اقتدار به مدال طلا دست یابد.

در ادامه این روز علی سکوتی، دیگر نماینده کشورمان در وزن 62- کیلوگرم پس از پیروزی مقابل حریفانی از عراق، پاکستان، پنجاب و افغانستان، در فینال بر حریف کره‌ای چیره شد و به مدال طلا دست یافت.

وحید مهران‌پور نماینده 85- کیلوگرم کشورمان نیز پس از چهار پیروزی پی در پی در مصاف با حریف پاکستانی مغلوب شد و به عنوان دوم دست یافت و به مدال نقره این رقابت‌ها بسنده کرد.

در ادامه محمد راحت‌طلب بار دیگر در بخش کومیته در وزن 77- کیلوگرم به میدان رفت. وی در این رقابت به دلیل مصدومیت و شکستگی بینی مقابل حریف عراقی در مبارزه پای فینال از ادامه رقابت باز ماند و به عنوان سومی دست یافت تا برنزی دیگر برای ایران رقم بخورد.

در بخش کاتا نیز در قسمت دو سیستم، پاکستان به عنوان نخست دست یافت، پنجاب دوم شد و نمایندگان ایران، وحید مهران‌پور و امیر مومن پیراسته در جایگاه سوم قرار گرفتند.

 

کد خبر 191160
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز