همشهری آنلاین: تیم ملی ایران با کسب دو مدال برنز به کار خود پایان داد.

Jujitsu

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی، در روز آخر از مسابقات جهانی جوجیتسو در وین، تیم ملی ایران توانست با کسب یک مدال برنز دیگر توسط محسن حمیدی، نماینده وزن 94- کشورمان در مجموع با دو مدال برنز در این دور ه از رقابت‌ها به کار خود پایان دهد.

در روز پایانی مسابقات محسن حمیدی، ملی‌پوش سنگین وزن کشورمان توانست با غلبه بر حریفی ازکشور فرانسه به عنوان سومی وزن 94- دست یابد.

در روزهای گذشته نیز در وزن مثبت 94 کیلوگرم مجتبی اکبری بعد از پیروزی برابرحریفی از کشور اسلوونی، برابر نماینده فرانسه شکست خورد، ولی در ادامه با شکست تمامی رقبای خود از کشورهای روسیه، قزاقستان و فرانسه با شایستگی موفق به کسب مدال برنز این رقابت‌ها شد. در این وزن 18 جوجیتسوکار از کشورهای مختلف حضور داشتند.

در نخستین روز از این رقابت‌ها که به میزبانی شهر وین اتریش و با حضور نمایندگان جوجیتسوی 45 کشور جهان برگزار و جنبه انتخابی "ورلد گیم" و "کامبت گیم" جهانی 2013 را داشت، محمد منصوری، نماینده کشورمان در وزن 85- کیلوگرم که 23 نماینده از کشورهای مختلف جهان در آن حضور داشتند به نماینده فرانسه باخت و به گروه بازنده‌ها رفت. وی در دومین بازی از مبارزه برابر نماینده رژیم اشغالگر قدس انصراف داد واز رقابت‌ها حذف شد.

در این وزن احمد رضا عیدی، دیگر نماینده کشورمان بعد ازغلبه بر نماینده چین تایپه به حریفی از کشور فرانسه باخت اما بعد از غلبه بر حریفانی از کشورهای اتیوپی و مکزیک به حریفی از کشور سوئیس باخت و به عنوان نهمی وزن خود دست یافت.

علی عراقی، دیگر نماینده کشورمان در وزن 62- کیلوگرم به حریفان بلژیکی و اسپانیای باخت و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

در پیکارهای وزن منهای 77 که 36 نماینده در آن حضور داشتند، ایمان حاجی هاشمی بعد از غلبه بر نمایندگانی از کشورهای اتریش، آذربایجان و لهستان به حریفی از کشور روسیه باخت اما در ادامه موفق شد حریفانی از کشورهای دانمارک و اسلوونی را ببرد و در حالی که در آستانه کسب مدال قرار داشت با شکست دوم خود برابر دیگر نماینده روسیه در مکان پنجم قرار گرفت.

دیگر نماینده کشورمان در وزن 77- کیلوگرم نیز در قرعه اول با استراحت روبرو شد و پس از آن با برد مقابل حریفی از کشور میزبان و آذربایجان در مقابل حریف روسی باخت و پس از پیروزی مقابل حریف بلژیکی در مصاف با نماینده دانمارک مغلوب شد و در نهایت در جایگاه هفتم جهان قرار گرفت.

در وزن منهای 85 کیلو گرم که 29 جوجیتسوکار حضور داشتند، مسعود جلیلوند بعد از غلبه بر حریفی از کشور بلژیک برابر نماینده کشور اوکراین باخت ولی در ادامه حریفانی از کشورهای لهستان، سوئد و بار دیگر لهستان را برد ولی در بازی آخر خود به حریفی از کشور هلند باخت و هفتم شد.

 

کد خبر 193178
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز