همشهری آنلاین: سازمان لیگ فدراسیون والیبال، تیم بزرگسالان پیکان را به علت انصراف تیم نوجوانان این باشگاه از لیگ برتر نوجوانان کشور جریمه کرد.

Bazargard

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بر اساس اعلام سازمان لیگ، نظر به این که تیم نوجوانان پیکان تهران در مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور که در بندرعباس برگزار می‌شود، شرکت نکرده است، به علت انصراف و عدم شرکت تیم نوجوانان پیکان، طبق تبصره 12 آئین‌نامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال، علاوه بر کسر 2 امتیاز از تیم بزرگسالان این باشگاه در لیگ برتر، باشگاه پیکان مبلغ صد میلیون ریال نیز جریمه نقدی می‌شود.

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان باشگاه‌های برتر ایران در دو شهر بندرعباس و ارومیه برگزار می‌شود که در آستانه این رقابت‌ها تیم والیبال پیکان از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد و سازمان لیگ فدراسیون والیبال علاوه بر جریمه صد میلیون ریالی، دو امتیاز از تیم بزرگسالان این باشگاه کسر نمود.

پیش از این تیم والیبال پیکان با 13 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار داشت که پس از کسر دو امتیاز، با 11 امتیاز و معدل ست بهتر، بالاتر از میزان خراسان رضوی در رده چهارم قرار گرفت.

کد خبر 191612
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز