همشهری آنلاین: لیگ برتر بسکتبال ایران هفته پنجم خود را هم پشت سزگذاشت و پتروشیمی بندر امام با شکست تیم همیاری زنجان در ثانیه پایانی همچنان در صدر چدول باقی ماند.

basketball

در زنجان دیدار بسیار حساس همیاری و پتروشیمی در میان استقبال خوب علاقه‌مندان تا ثانیه آخر مسابقه مساوی دنبال می‌شد که شوت سه امتیازی موفق محمد زارعی دیگر فرصتی را برای جبران در اختیار زنجانی‌ها قرار نداد و مسابقه 70-67 به سود پتروشیمی بندر امام خاتمه یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در جنوب کشور تیم جوان و تازه وارد البدر یک نیمه تمام از مهرام، مدافع عنوان قهرمانی پیش بود و در نهایت با درخشش مهدی کامرانی که دراین مسابقه 31 امتیاز کسب کرد، مهرام موفق شد حریف سخت‌کوش و پر تلاش خود را 80-69 شکست دهد.

 

در دیگر دیدار این هفته تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر میزبان تیم دانشگاه آزاد تهران بود که باز این تیم میهمان بود که از میدان با پیروزی خارج شد. محمد حسن‌زاده با 23 امتیاز و 16 ریباند چهره پرفروغ دانشگاه آزاد بود ضمن آن که یونس لاله‌زاده نیز برای تیم خود موفق به کسب 30 امتیاز گردید.

 

در دیگر دیدار حساس هفته پنچم که باز هم در چنوب کشور انجام شد، تیم استقلال زرین قشم میزبان تیم مدعی فولاد ماهان اصفهان بود. این دیدار زیبا و نفس‌گیر در پایان 40 دقیقه وقت قانونی به تساوی کشیده شد.

در 5 دقیقه وقت اضافی تیم ماهان با استفاده بهتر از موقعیت‌ها موفق شد با نتیجه 75-64 بر حریف خود غلبه نماید تا همچنان در رتبه دوم جدول باقی بماند. از اتفاقات این دیدار آسیب‌دیدگی رضا لطفی، بازیکن ملی‌پوش استقلال زرین قشم در دقیقه 5 مسابقه بود که باعث شد این بازیکن نتواند تیمش را تا انتهای بازی همراهی نماید.

 

اما در گرگان دو تیم شهرداری این شهر و نفت سپاهان در حالی رو در روی هم قرار گرفتند که هر دو تیم بدون برد مسابقات را دنبال می‌کردند. در این بازی نیز دو تیم رقابتی بسیار نزدیک و تنگاتنگ با یکدیگر داشتند به طوری که 15 بار نتیجه مسابقه به نفع طرفین تغییر نمود اما در پایان تیم شهرداری گرگان موفق شد با شکست میهمان خود، ضمن کسب نخستین پیروزی خود در لیگ امسال، تنها میزبان برنده هفنه پنجم مسابقات لیگ برتر نیز لقب گیرد.


هفته ششم لیگ روز دوشنبه 13 آذر ماه انجامپیگیری می‌شود.

 

کد خبر 192839
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز