همشهری آنلاین: بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند که به ترتیب نایب‌قهرمان و قهرمان فصل گذشته بوند‌س‌لیگا هستند، در هفته‌ پانزدهم رویاروی هم قرار گرفتند. نبرد دو غول لیگ برتر آلمان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

Kroos

فورتونا دوسلدورف 4 - آینتراخت فرانکفورت 0

هفته‌ پانزدهم مسابقات بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (10 آذر) با دیدار فورتونا دوسلدورف و آینتراخت فرانکفورت آغاز شد. دوسلدورف که چند روز پیش در مقابل میزبان پرقدرت خود، دورتموند به تساوی و یک امتیاز دست یافته بود، این بار موفق شد با نتیجه ۴ بر 0، مهمان خود  فرانکفورت را شکست دهد و به سیر صعودی خود ادامه دهد.

بایرن مونیخ 1 - بوروسیا دورتموند 1

حساس‌ترین پیکار هفته‌ در حضور ۷۱ هزار تماشاگر بین تیم‌های بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند برگزار شد که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. تونی کروز، ملی‌پوش جوان بایرن مونیخ، در دقیقه ۶۷ تیمش را جلو انداخت، اما ماریو گوتزه، ستاره‌ تکنیکی دورتموند با زدن گل تساوی در دقیقه ۷۴ یک امتیاز برای تیمش به ارمغان آورد.

شالکه 1 - بوروسیا مونشن‌گلادباخ 1

تیم بحران‌زده شالکه و بوروسیا موشن‌گلادباخ در دیداری نه چندان دلچسب که در حضور بیش از ۶۱ هزار تماشاگر برگزار شد، به تساوی یک بر یک دست یافتند. د کامارگو در دقیقه ۶۲ گلادباخ را  جلو انداخت، اما یولیان دراکسلر، ملی‌پوش جوان شالکه دقایقی مانده به پایان بازی گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند.

بایر لورکوزن 1 - نورنبرگ 0

بایر لورکوزن از تیم‌های موفق  هفته پانزدهم بوندس‌لیگا بود. این تیم توانست با تک گلی که اشتفان کیسلینگ در دقیقه ۳۷  به ثمر رساند، به سه امتیاز مهم دست یابد و جای خود در مکان دوم جدول  را استحکام بخشد. البته لورکوزن با بایرن مونیخ که صدرنشین جدول است، هنوز هم ۸ امتیاز فاصله دارد.

ماینتس 2 - هانوفر 1

در دیدار ماینتس و هانوفر بیش از همه نبرد تن به تن حرف اول را می‌زد و در نهایت این تیم ماینتس بود که توانست پیروز میدان را ترک کند. گل طلایی این تیم در این دیدار را آدام سالای  لحظاتی پیش از به صدا در آمدن سوت پایان بازی به ثمر رساند. ماینتس با کسب سه امتیاز مهم توانست خود را تا رده‌ ششم جدول بالا بکشد.

آگسبورگ 1 - فرایبورگ 1

پیکار تیم‌های آگسبورگو فرایبورگ که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، از دیدارهای خسته‌کننده این هفته بود و در سطح نسبتا پایینی برگزار شد. آگسبورگ علی‌رغم برخورداری از امتیاز میزبانی  نتوانست بر حریف خود پیروز شود و با توجه به نتایج نه چندان مطلوبی که تا کنون کسب کرده، همچنان به همراه گرویتر فورت در قعر جدول به سر می‌برد.

گرویتر فورت 0 - اشتوتگارت 1

تیم گرویتر فورت که در فصل جاری به لیگ دسته اول آلمان پیوسته، همچنان در انتظار موفقیت به سر می‌برد. این تیم در دیدار خانگی مقابل اشتوتگارت یک بر صفر شکست خورد و امتیاز‌های مهمی را از دست داد. تک گل اشتوتگارت در این دیدار را شینجی اوکازاکی، ملی‌پوش ژاپنی اشتوتگارت  لحظاتی پیش از پایان نیمه نخست به ثمر رساند.

هوفن‌هایم 1 - وردر برمن 4

وردر برمن از جمله تیم‌های موفق هفته پانزدهم  بود. این تیم موفق شد در خانه هوفن‌هایم به پیروزی ۴ بر 1 دست یابد و با کسب سه امتیاز جای خود را در رده‌های میانی جدول مستحکم سازد. آرناتوویچ، مهاجم اتریشی برمن با زدن سه گل از چهار گل تیمش، چهره‌ درخشان این دیدار بود.

وولفسبورگ 1 - هامبورگ 1

پیکارهای هفته‌ پانزدهم بوندس‌لیگا عصر یکشنبه (12 آذر) با دیدار وولفسبورگ و هامبورگ به پایان رسید. تیم هامبورگ در نیمه‌ نخست این پیکار چهره‌ بهتری از خود نشان داد و با گل بایستر از حریف جلو افتاد. در نیمه‌ دوم اما وولفسبورگ با شور بیشتری در میدان ظاهر شد و توانست با گل کیائر به تساوی و یک امتیاز دست یابد.

کد خبر 193162
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز