همشهری آنلاین: تقویم زمانی چند کنکور و دو انتخابات، چند ساعت به تعیین سهمیه عمره دانشجویی، قتل یک رئیس، عنوان جدید مسی و مسئولیت تازه استیلی و ... سرتیتر اخبار شنبه 25 آذر ماه است.

26 آذر؛ تعیین سهمیه عمره دانشجویی

فارس: غلامرضا رضایی، معاون حج سازمان حج و زیارت از برگزاری جلسه مشترک سازمان حج و زیارت با ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در روز یکشنبه 26 آذر ماه به منظور تعیین سهمیه عمره دانشجویی خبر داد.

استیلی مدیرعامل پیشکسوتان پرسپولیس شد

سایت باشگاه پرسپولیس: سعید شیرینی به عنوان رئیس هیئت مدیره و حمید استیلی به عنوان مدیرعامل شرکت پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس انتخاب شدند. این هیئت مدیره چندی پیش در گردهمایی تعدادی از پیشکسوتان و با آرای آنها انتخاب شده و حالا رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل هم مشخص شده‌اند.

تدفین شهید گمنام در پردیس قم دانشگاه تهران

فارس: حجت‌الاسلام روح‌الله شاکری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری پردیس قم دانشگاه تهران از تدفین یک شهید گمنام دفاع مقدس در این پردیس دانشگاهی در روز سه شنبه همزمان با شهادت حضرت رقیه (س) خبر داد.

قتل رئیس آتش‌نشانی در عسلویه

فارس: فرامرز پریزی، رئیس روابط عمومی شرکت پتروشیمی آریا ساسول از قتل رئیس آتش نشانی این واحد پتروشیمی خبر داد و گفت: ساعت 7:40 دقیقه صبح شنبه 25 آذر ماه عده‌ای ناشناس با اسلحه گرم، رئیس آتش‌نشانی این واحد پتروشیمی را مورد هدف قرار دادند که در این حمله محمد مزاره‌ای کشته شد. این حادثه در محوطه بیرونی مجتمع که در عسلویه قرار دارد صورت گرفت و هنوز از علل وقوع این حادثه هیچ اطلاعی در دست نیست.

انتخاب شهردار ری توسط استاندار تهران

فارس: مرتضی تمدن، استاندار تهران درباره جدایی ری از تهران گفت: چارچوب شهرداری ری باید تغییر کند و این اقدامات بار حقوقی دارد بنابراین باید با تأمل نسبت به جدایی ری از تهران اقدام کرد. با توجه به تنفیذ اختیارات از سوی وزارت کشور، شهردار ری توسط بنده انتخاب شده و برای بررسی نهایی گزینه احتمالی شهرداری ری به وزارت کشور ارسال شده است و برای تکمیل فرایند جدایی ری از تهران یک زمان سه ماهه نیاز است.

26 آذر؛ آغاز ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد

ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد از یکشنبه 26 آذرماه آغاز می‌شود و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org نسبت به ثبت‌نام خود در این آزمون اقدام کنند.

مسی بهترین بازیکن جهان و دل بوسکه برترین مربی

فارس: نشریه ورلد ساکر تیم منتخب سال 2012 فوتبال جهان را اعلام کرد. در این نظرسنجی کریستیانو رونالدو بالاتر از لیونل مسی عنوان برترین مهاجم را به خود اختصاص داده است اما از دید این نشریه لیونل مسی با ۴۷.۳۳ درصد، بعنوان بهترین بازیکن جهان شناخته شد. دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا هم برترین مربی جهان در سال 2012 لقب گرفته، ژوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید و روبرتو دی‌متئو سرمربی سابق چلسی در رده بعدی قرار دارند.

زمان برگزاری کنکور 92

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش از تغییر زمان برگزاری کنکور سراسری 92 خبر داد و گفت: آزمون سراسری سال 92 در صبح و بعد از ظهر پنجشنبه 6 تیر، جمعه 7 تیر و جمعه 8 تیرماه سال 92 برگزار می‌شود.

25 آذر ؛ همه پرسی قانون اساسی در مصر

مهر: مرحله نخست همه پرسی قانون اساسی مصر شنبه 25 آذر ماه در استانهای قاهره، اسکندریه، الشرقیه، الغربیه، الدقهلیه، اسیوط، سوهاج، اسوان و شمال و جنوب صحرای سینا در حال برگزاری است. 26 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در این همه پرسی هستند که شش میلیون و 500 هزار نفر از این افراد در استان قاهره بسر می برند.

تقویم زمانی دو انتخابات 92

مصطفی محمد نجار، وزیر کشور اعلام کرد: داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از 17/2/92 تا 21/2/92 به مدت 5 روز مهلت ثبت نام دارند. مهلت ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر نیز از 26/1/92 تا 1/2/92 است. انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر سال آینده همزمان در 24 خردادماه برگزار می شود.

کد خبر 194446
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز