درنشست هیأت عمومی وحدت رویه دیوان‌عالی کشور، رئیس این دیوان از اقدام سریع و قاطع نیروی انتظامی در دستگیری اشرار تقدیر کرد.

عالمان دینی

در ابتدای این نشست رئیس دیوان عالی کشور گفت: قضات محترم دیوان عالی کشور و جامعه شهروندان تهرانی از اقتدار و مجاهدت و فداکاری نیروی انتظامی تشکر می‌کنندکه گام‌های اولیه را در اقدامی مهم و بجا در دستگیری زورگیران قداره بند و جنایتکار به مال و جان و ناموس خانواده‌های شریف ایران برداشته‌اند و اگر اندک مسامحه‌ای می‌شد اینها از چنگال عدالت فرار می‌کردند اما با اقدام بموقع نیروی انتظامی، آنها به‌صورت ضربتی دستگیر شدند و ما از این اقدام نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم.

محسنی گرکانی افزود: دستگاه قضایی پس از تکمیل پرونده در دادسرا و ارسال آن به دادگاه با دقت، سرعت و قاطعیت هر چه تمام‌تر به اتهامات آنها رسیدگی می‌کند و دیوان عالی کشور هم در کمترین زمان ممکن به این پرونده با دقت و قاطعیت رسیدگی خواهد کرد و مجازات مجرمان با سرعت و دقت ان‌شاءالله اجرا می‌شود تا مایه عبرت برای دیگر شروران و زورگیران باشد.

چندی پیش فیلمی منتشر شد که در آن سارقان با تهدید قمه، مالباخته را مجبور می‌کنند تا کیف و کت خودش را تحویل بدهد، اما او مقاومت می‌کند و یکی از زورگیرها پس از گرفتن اموال مرد، با وارد آوردن ناگهانی یک ضربه قمه، صورت او را مضروب می‌کند و سپس هر چهار سارق از صحنه وقوع جرم می‌گریزند. آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه با تکان‌دهنده توصیف کردن زورگیری در تهران اعلام کرد که باید دور جدیدی از برخورد با اراذل و اوباش آغاز شود.

کد خبر 194863
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز