گروه شهری: معاون مالی و اداری شهرداری تهران با اشاره به تصویب متمم بودجه شهرداری گفت: درآمدهای نقد و غیرنقد شهرداری امسال بیش از پیش‌بینی انجام شده محقق شده است و میزان درآمدهای پایدار شهرداری تا پایان سال به 37.5درصد می‌رسد.

شهرتهران

 حسین‌محمد پورزرندی با بیان این مطلب گفت: با اقدامات انجام شده، امسال در مجموع درآمدهای نقدی و غیرنقدی شهرداری بیش از پیش‌بینی ابتدای سال محقق شده است. وی افزود: این تحقق درآمدها در بخش غیرنقد، 40درصد بیشتر از پیش‌بینی انجام شده بوده است.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران با اشاره به تصویب متمم بودجه شهرداری اظهار کرد: مجموع اقدامات انجام شده و تحقق درآمدهای شهرداری به‌گونه‌ای بود که شورای اسلامی شهر تهران متمم بودجه را که به‌معنای افزایش درآمد شهرداری است، به تصویب رساند.

پورزرندی با اشاره به تحقق درآمدهای پایدار شهرداری خاطرنشان کرد: برای افزایش درآمدهای پایدار، شهر نیاز به قوانین ضمانتی بالا‌دستی دارد اما با وجود خلأها تمام تلاش خود را برای افزایش درآمدهای پایدار داشته‌ایم و اقدامات مختلفی در این زمینه انجام شده است. وی افزود: براساس قانون باید سالی پنج درصد به درآمدهای پایدار شهرداری اضافه شود که سال قبل این درآمدها به 32.5درصد رسید.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه شهرداری تهران سال‌هاست که نمونه‌ای از اقتصاد مقاومتی را اجرا و تجربه کرده است، گفت: قصد شهرداری تهران خدمت حداکثری به شهروندان در هر شرایطی است و فشار‌های اقتصادی و محدودیت‌های مالی نمی‌تواند شهرداری را از خدمت‌رسانی باز دارد. پیش از این پیش‌بینی شده بود که در‌آمدهای پایدار شهرداری تهران تا پایان امسال به 35درصد برسد.

کد خبر 197574

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز