سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۰۶:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با انچام 4 دیدار پیگیری شد و تیم‌های پتروشیمی بندر امام، صنایع پتروشیمی ماهشهر، مهرام تهران و قولاد ماهان اصفهان حریفان خود را شکست دادند.

basketball

در تهران تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر مقابل دانشگاه آزاد قرار گرفت که نتیجه بازی در پایان وقت قانونی 69-69 مساوی شد و در پنج دقیقه وقت اضافه تیم صنایع ماهشهر موفق شد میزبان خود را با نتیجه 75- 76 شکست دهد. با این پیروزی تیم صنایع جهشی 3 پله‌ای در چدول داشت و توانست خود را تا رده هفتم بالا بکشد.

به گزارش روابط عمومی فدارسیون بسکتبال، در بندر امام نیز دیگر تیم ماهشهری برنده دیداری حساس گردید و توانست تیم همیاری زنجان را با شکست بدرقه نماید. جدال دو تیم بالای جدولی با نتیجه 75- 92 به نفع تیم پتروشیمی پایان یافت تا این تیم همچنان صدرنشینی خود در مسابقات را حفظ نماید.

فولاد ماهان در اصفهان میزبان استقلال زرین قشم بود که این تیم را با 40 امتیاز اختلاف و با نتیجه 93- 53 شکست داد و تیم مهرام تهران در سالن آزادی موفق شد تیم البدر بندر کنگ را 66- 100 مغلوب نماید.

در پایان هفته چهاردهم نیمه بالای جدول بدون تغییر باقی ماند ولی تیم‌های شهرداری گرگان و صنایع پتروشیمی ماهشهر با پیروزی‌های ارزشمند این هفته ، خود را به مکان‌های ششم و هفتم جدول رده‌بندی رساندند.

هفته پانزدهم مسابقات روز پنچشنبه 28 دی با انچام پنج دیدار برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 197868
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز