همشهری آنلاین: هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور در شهرهای مختلف برگزار aد و تیم‌های پتروشیمی بندر امام، فولاد ماهان اصفهان، همیاری زنجان، البدر کنگ و صنایع پتروشیمی ماهشهر حریفان خود را شکست دادند.

basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در ماهشهر روز پنجشنبه (28 دی) دو دیدار انجام شد. در دیدار اول پتروشیمی بندر امام موفق شد نفت سپاهان را 69-91 مغلوب نماید و با 29 امتیاز به صدرنشینی خود در لیگ ادامه دهد. حامد سهراب‌نژاد با 22 امتیاز و کارآمدی 27 ، پرثمرترین بازیکن این دیدار بود.

در دیگر دیدار انجام شده در ماهشهر، مسابقه حساس صنایع پتروشیمی ماهشهر و استقلال زرین قشم در وقت قانونی به تساوی کشیده شد و در وقت اضافه تیم صنایع ماهشهر با نتیجه 74-76 موفق شد میهمان خود را شکست دهد. با نتیجه به دست آمده در این دیدار، تیم صنایع ماهشهر در یک‌قدمی صعود به مرحله پلی‌آف قرار گرفت ولی صعود استقلال زرین قشم در گروی کسب پیروزی در سه بازی باقیمانده است. یونس لاله‌زاده با کسب 36 امتیاز و کارآمدی 46 نقش موثری در پیروزی تیم خود ایفا کرد.

در گرگان تیم بسکتبال شهرداری این شهر پس از کسب سه پیروزی متوالی در هفته‌های گذشته، مقابل میهمان خود، فولاد ماهان اصفهان قرار گرفت و با نتیجه 49-66 مغلوب حریف قدرتمند خود شد. مجتبی بنی عقیل با 20 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان بود.

در بازی دیگر این هفته دانشگاه آزاد تهران در روزی که محمد حسن‌زاده را پس از چندین هفته مصدومیت در ترکیب خود قرار داده بود، چهارمین شکست متوالی خود را در بندر کنگ مقابل البدر پذیرفت تا با 22 امتیاز تکلیف مکان پنجم جدول را نهایی نماید. تیم البدر در این دیدار فراتر از انتظار ظاهر شد و توانست با کسب پنجمین پیروزی خود در مسابقات، صعود خود به مرحله پلی‌آف را تا حدود زیادی مسجل نماید. ایمان پاریاب از البدر با کسب 24 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان بود.

در حساس‌ترین بازی هفته در زنجان، مسابقه همیاری زنجان و مهرام تهران در حالی که با نتیجه 45-30 به سود همیاری در جریان بود به دلیل اعتراض تیم مهرام به داوری و ترک زمین از سوی این تیم با باخت فنی تیم مهرام همراه شد.

در پایان هفته پانزدهم، تیم پتروشیمی بندر امام همچنان در صدر جدول قرار دارد، تیم فولاد ماهان با توجه به باخت فنی مهرام به رده دوم رسید و مهرام با 26 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

کد خبر 198639
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز