همشهری آنلاین: نیم‌فصل دوم بوندس‌لیگای آلمان با برگزاری دیدارهایی پرگل آغاز شد. از جمله تیم‌های موفق هفته‌ هجدهم بورسیا دورتموند بود که میزبان خود وردر برمن را پنج بر صفر در هم کوبید. یکه‌تازی بایرن مونیخ نیز همچنان ادامه دارد.

dortmund


شالکه ۵ - هانوفر ۴

نیم‌فصل دوم بوندس‌لیگای آلمان شامگاه جمعه (۱۸ ژانویه/ ۲۹ دی) با برگزاری دیدار شالکه  و هانوفر آغاز شد. این دیدار که در حضور بیش از شصت هزار تماشاگر انجام گرفت، با پیروزی ۵ بر ۴ تیم میزبان پایان یافت. درخور توجه آن که هشت گل از نه گل این دیدار در نیمه دوم بازی به ثمر رسید.

وردر برمن 0 - بوروسیا دورتموند ۵

تیم بوروسیا دورتموند، مدافع عنوان قهرمانی، اگر چه فاصله زیادی با صدرنشین جدول، بایرن مونیخ دارد، اما صعود مستقیم به رقابت‌های اروپایی را هدف اصلی خود در فصل جاری قرار داده است. دورتموندی‌‌ها با برتری کامل، میزبان خود، وردر برمن را ۵ بر 0 درهم کوبیدند و جای خود در رده‌ سوم جدول را مستحکم کردند.

بایرن مونیخ ۲ - گرویتر فورت 0

باشگاه پرآوازه بایرن مونیخ که در فصل جاری امکان کسب سه عنوان را دارد، همچنان در بوندس‌لیگا یکه‌تازی می‌کند. این تیم در حضور ۷۱ هزار تماشاگر، مهمان خود، گرویتر فورت را ۲ بر 0 شکست داد و فاصله زیاد خود با رده‌های پایین‌تر را حفظ کرد. ماریو منجوکیچ، مهاجم کروات بایرن مونیخ، هر دو گل تیمش را به ثمر رساند.

ماینتس 0 - فرایبورگ 0

تیم‌های ماینتس و فرایبورگ که علیرغم بودجه ‌نسبتا محدود، از تیم‌های موفق فصل جاری محسوب می‌شوند، در هجدهمین هفته بوندس‌لیگا مقابل هم قرار گرفتند و به تساوی بدون گل دست یافتند. ۲۷ هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه شاهد بازی‌ای نه چندان دلچسب بودند که بیشتر در میانه‌ میدان جریان داشت.

هوفن‌هایم 0- بوروسیا مونشن‌گلادباخ 0

دیدار تیم‌های هوفن‌هایم و بوروسیا مونشن‌گلادباخ نیز با نتیجه تساوی صفر بر صفر خاتمه یافت. هوفن‌هایم که نیم‌فصل دوم را با سرمربی ‌جدیدی آغاز کرده، اگر چه نتوانست دروازه حریف را باز کند، اما توانست دروازه خودی را نیز بسته نگه‌دارد. ناگفته نماند که هوفن‌هایم در طی هفده بازی پیشین ۴۱ گل از حریفانش خورده بود.

بایر لورکوزن ۳ - آینتراخت فرانکفورت 1

بایر لورکوزن که در حال حاضر در رده‌ دوم جدول به سر می‌برد، نیم‌فصل دوم بوندس‌لیگا را با موفقیت آغاز کرد و بر مهمان خود، آینتراخت فرانکفورت غلبه کرد. فرانکفورت در فصل جاری به دسته‌اولی‌ها پیوسته و تا کنون نیز خوش درخشیده است. این تیم در پیکار با لورکوزن بسیار ضعیف ظاهر شد و نتوانست قابلیت‌های همیشگی خود را به نمایش بگذارد.

وولفسبورگ ۲ - اشتوتگارت 0

تیم وولفسبورگ نیز نیم‌فصل دوم را با همراهی دیتر هکینگ، سرمربی جدیدش، آغاز کرده است. وولفسبورگ با وجود بودجه و امکانات نسبتا خوب تا کنون دور از انتظار ظاهر شده است. این تیم با نتیجه ۲ بر 0 از سد مهمان خود، اشتوتگارت گذشت و با کسب سه امتیاز خود را به رده‌های میانی جدول نزدیک کرد.

دیدارهای روز یکشنبه

به گزارش دویچه‌وله، بازی‌های هفته‌ هجدهم بوندس‌لیگای آلمان عصر یکشنبه (۲۰ ژانویه/ اول بهمن) با برگزاری دو پیکار به پایان رسید که در چارچوب آن، نورنبرگ میزبان هامبورگ بود که این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید و فورتونا دوسلدورف نیز در خانه خود به مصاف آگسبورگ رفت که 2 بر 3 مغلوب این تیم شد.

 

کد خبر 198681
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز