چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۷:۵۹
۰ نفر

گروه ادب و هنر: گرچه نمی‌توان به قول تلویزیون در پخش فیلم‌های سینمایی در زمان وعده داده شده به دلیل بدقولی‌های قبلی اعتماد کرد، اما روابط عمومی شبکه‌های تلویزیونی برای این آخر هفته از پخش چند فیلم تکراری خبر می‌دهند.

شبکه یک سیما در برنامه سینمایک لوک خوش‌دست با بازی پل نیومن ساخته 1968 را به روی آنتن می‌فرستد.

فیلمی که براساس آن، لوک خوش‌شانس خودمان در قالب کارتون و فیلم‌های سینمایی دیگر ساخته شد. جمعه هم طبق معمول جمعه بعدازظهرها تله فیلمی ایرانی پخش می‌شود؛ که این هفته سفری دیگر ساخته مسعود تکاور است.

داستان سفری دیگر، درباره رفیع غفاری، قهرمان بین‌المللی جنگ است که موفق شده 199 تانک و نفربر را منهدم کند. شبکه 3 برای پنجشنبه‌شب فیلم سینمایی هافا به کارگردانی دنی دویتو، محصول مشترک دو کشور فرانسه و آمریکا را پخش می‌کند که به سرگذشت جیمز هافا رهبر اتحادیه کارگران آمریکا می‌پردازد که به دلیل عدالتخواهی با رییس جمهور وقت درگیر و درسال 1975 ناپدید می‌شود.

جک نیکلسون همراه خود دویتو در این فیلم 15 سال پیش بازی می‌کند. همچنین در برنامه صدفیلم قرار است برای بار بیش از دهم ، شاهین مالت اثر کلاسیک همفری بوگارت و یکی از شاخص‌ترین فیلم‌های نوآر به نمایش گذاشته شود.

سینما 4 نیز از قبل نسبت به فیلم وعده داده شده، تردید دارد. یا دریای درون ساخته آلخاندرو آمنابار یا التهاب که هیچ اطلاعی از کارگردان یا بازیگر آن در دست نیست و به احتمال زیاد به علت تغییر نام در دوبله هم نمی‌توان اطلاعاتی از آن بدست آورد.

اما دریای درون محصول 2004 که توانسته برنده بهترین فیلم خارجی اسکار و گوی طلایی شود، یک تراژدی پرقدرت و تاثیرگذار است که حول ایده  قتل از روی ترحم ساخته شده است. نسخه اصلی این فیلم 125 دقیقه زمان دارد.

شبکه تهران هم برای جمعه ظهر یک فیلم اکشن آلمانی با نام نهایت سرعت را به روی آنتن می‌فرستد. با تمام این احوال احتمال این که در تعطیلات آخر هفته شاهد فیلم‌های دیگری غیر از این هم باشید، وجود دارد.

کد خبر 19961

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز