همشهری آنلاین: با برگزاری هفته سوم لیگ دسته یک کانوپولوی بانوان، باشگاه هیات قایقرانی خراسان رضوی به مقام قهرمانی رسید.

Kanopolo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات لیگ دسته یک کانوپولوی بانوان روز جمعه 13 بهمن ماه با مشخص شدن تیم‌های برتر ادامه یافت.

مسابقات هفته سوم در استخر جی اصفهان به میزبانی باشگاه آب منطقه‌ای این استان برگزار شد. در مسابقات این هفته هیات قایقرانی خراسان رضوی، هیات قایقرانی استان فارس، هیات قایقرانی استان چهارمحال و بختیاری و باشگاه آب منطقه‌ای اصفهان، چهار تیم برتر دور گروهی حضور داشتند.

در آغاز مسابقات آب منطقه‌ای اصفهان 8 بر 0 چهارمحال و بختیاری را برد و خراسان رضوی 7 بر 1 بر فارس غلبه کرد. آب منطقه‌ای اصفهان 6 بر 2 مغلوب خراسان رضوی شد و فارس 9 بر 1 چهارمحال و بختیاری را شکست داد. دیدار تیم‌های خراسان رضوی و چهارمحال با نتیجه 16 بر 0 به سود خراسان به پایان رسید و در آخرین رقابت، مسابقه تیم‌های آب منطقه‌ای استان اصفهان و هیات قایقرانی استان فارس 5 بر 5 مساوی تمام شد.

با برگزاری این رقابت‌ها تیم هیات قایقرانی خراسان رضوی با 9 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و علاوه بر کسب عنوان قهرمانی به طور مستقیم به لیگ برتر صعود کرد. تیم آب منطقه‌ای استان اصفهان با 4 امتیاز و تفاضل گل 4+ دوم شد و برای صعود به لیگ برتر باید در مسابقه پلی‌آف با تیم آخر لیگ برتر رقابت کند و باشگاه هیات قایقرانی استان فارس با 4 امتیاز و تفاضل گل 2+ در رده سوم ایستاد و از راه‌یابی به لیگ برتر بازماند.

کد خبر 199796
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز