شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۴:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: 9 وزیر کابینه برای پاسخگویی به سؤال تعداد زیادی از نمایندگان مجلس این هفته در جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس حاضر می‌شوند.

به گزارش فارس محمود فرشیدی روز یکشنبه (2 اردیبهشت) و سه‌شنبه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حاضر خواهد شد تا به سوال ایران نژاد نماینده چابهار و نیک شهر، سؤال بایرم گلدی برمک نماینده مینودشت و یوسفیان ملا نماینده آمل پاسخ گوید.
این کمیسیون همچنین روز یکشبنه سؤال گروهی از نمایندگان از وزیر آموزش و پرورش را در ارتباط با سؤالات آزمون ضمن خدمت فرهنگیان بررسی می‌کند.

نفیسه فیاض‌بخش و زاکانی نمایندگان تهران نیز از مصری وزیر رفاه و تامین اجتماعی سؤال نمودند که روز سه‌شنبه (4 اردیبهشت) در کمیسیون اجتماعی بررسی می‌شود.

کمیسیون اقتصادی مجلس نیز روز سه‌شنبه سؤالات خوش چهره و محجوب نمایندگان تهران، معلمی‌پور، عبدالله حسینی، دیرباز، اشوری نمایندگان میناب رودان، بندر لنگه، بندر عباس، قشم و ابوموسی، ارجمند نماینده جهرم و کریمیان نماینده سردشت و پیرانشهر از وزیر امور اقتصادی و دارایی را بررسی می‌کند.

این کمیسیون همچنین روز سه‌شنبه سؤال هشت نفر دیگر از نمایندگان از وزیر اقتصاد و دارایی را بررسی می‌کند.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز روز سه‌شبنه و چهارشنبه این هفته میزبان وزرای اطلاعات و خارجه و کشور خواهد بود.

این کمیسیون روز سه‌شنبه به بررسی سؤال اعلمی نماینده تبریز از وزیر اطلاعات و سوال شهریاری نماینده زاهدان و اعلمی از وزیر امور خارجه خواهد پرداخت و در روز چهارشنبه سؤال معلمی‌پور نماینده میناب، فرهنگی و میرتاج الدینی نمایندگان تبریز، سید حسین هاشمی نماینده میانه و نژاد فلاح نماینده ساوجبلاغ از وزیر کشور را مورد بررسی قرار می‌دهد.

کمیسیون انرژی مجلس روز سه شنبه با دعوت از وزیر نیرو سوال شعبانی نماینده سنندج و سوال محمد عباسپور نماینده ارومیه را بررسی می‌کند.

کمیسیون صنایع و معادن نیز روز سه شنبه میزبان وزیر صنایع ومعادن است تا سوال ملکی نماینده مشکین شهر، بامری نماینده ایرانشهر، کامران نماینده اصفهان، اعلمی نماینده تبریز و شهباز خانی نماینده ملایر را بررسی کند.

کمیسیون عمران نیز روز سه شنبه با دعوت از فتاح وزیر نیرو سؤال امیر حسنخانی نماینده فردوس و طبس، دو سوال کاویانی نماینده نهاوند، ملکی نماینده مشکین‌شهر، قره‌خانی نماینده علی آباد کتول و صدق‌زاده نماینده رشت را بررسی می‌کند.

میرتاج الدینی نماینده تبریز، نژادفلاح نماینده طالقان نیز از فتاح وزیر نیرو سؤال نمودند که روز سه‌شنبه در کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی بررسی می‌شود.

همچنین این کمیسیون سؤال نژاد فلاح نماینده طالقان و سؤال مشترک زنگنه، جویجری و سودانی نمایندگان اهواز از اسکندری از وزیر جهاد کشاورزی را بررسی می‌کند.

کد خبر 20125

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز