گروه شهری: ساعات کار میادین و بازارهای میوه و تره‌ بار در اسفند‌ماه سال 91و تعطیلات نوروز اعلام شد.

حسین صفایی، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از افزایش خدمات به شهروندان در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: از روز سه‌شنبه اول اسفند تا بیست و پنجم اسفند، ساعات کاری میادین و بازارها در روزهای عادی صبح‌ها از ساعت هشت تا 13و بعد از ظهرها از ساعت 14:30 تا 19و روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت هشت تا 13 خواهد بود.

صفایی ادامه داد: از روز شنبه بیست و ششم اسفند تا سه‌شنبه بیست و نهم اسفند، تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار به‌صورت یکسره از ساعت هشت تا 20 و روز چهارشنبه سی‌ام اسفند از ساعت هفت تا 11:30(به‌دلیل اینکه تحویل سال ساعت 14و 32دقیقه بعد از ظهر است) به شهروندان تهرانی خدمات ارائه خواهند کرد. وی افزود: تمام میادین و بازارها یکم و دوم فروردین‌ماه سال92 تعطیل هستند و در روزهای سوم و چهارم فروردین فقط میادین به‌صورت نیمروز از ساعت 8:30 تا 13 دایر خواهند بود و تمامی بازارها تعطیل هستند.

صفایی همچنین با بیان اینکه بعد از ایام تعطیلات، ‌ساعت کار میادین و بازارها نیز تغییر خواهد کرد، بیان داشت: تمامی میادین و بازارها درروزهای عادی از پنجم تا یازدهم فروردین از ساعت هشت تا 14 به‌صورت یکسره فعال و بعدازظهرها تعطیل خواهند بود و در روز جمعه نهم فروردین سال بعد نیز از ساعت هشت تا 13 دایر خواهند بود. وی از تعطیلی میادین و بازارها در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین‌ماه سال92 خبر داد وگفت: در‌ماه اول سال 92تمام میادین و بازارها ازچهاردهم تا سی و یکم فروردین در روزهای عادی از ساعت هشت تا 13 و بعدازظهرها از ساعت 14:30تا 19:30 و در روزهای جمعه و ایام تعطیل از هشت تا 13 فعال خواهند بود.

کد خبر 202030
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز